Mr-CEO Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 (endret) På prisguiden har man Bilde og video med LCD-skjermer, LCD-TV som underkatogorier. Jeg savner CRT. Man må inn på LCD skjermer for å kunne velge CRT. Dette synes jeg er noe unaturlig og skulle gjerne sett en forandring der man enten legger til en CRT underkatogori, eller evt bare tar vekk LCD taggen, og kaller det skjermer. Det samme gjelder forsåvidt for TV katogorien. Den kalles LCD, men har jo plasma etc i seg. Den enkleste løsningen er kanskje å bare kalle det for "Bilde og video - skjermer, TV" Endret 10. mai 2006 av Mr-CEO Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Kan ikke si jeg fikk opp "CRT" som et valg under LCD-TV, jeg.. Kan du gi meg en link på dette ller forklare hvordan du søker.. under type på plasma og LCD har man: > alle > bakprojeksjon > LCD (om du er i plasma kategorien) > Plasma (om du er i LCD.Tv delen) Lenke til kommentar
Mr-CEO Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 (endret) Hmm, jeg har da aldri sagt jeg får opp CRT under LCD-TV katogorien? Jeg sier at det under bilde og video kun er navngitt LCD, så hvis man leter etter CRT skjermer vil det jo ikke være naturlig å trykke på en link det står LCD-skjerm på. Eller, hvis man er ute etter en Plasma tv er det jo ikke naturlig å trykke på LCD-TV linken.... Mulig det bare er meg som er merkelig, men jeg vil enten ha en CRT-skjerm katogori, eller at man tar vekk LCD prefikset på LCD-skjerm/TV katogoriene. Slik det står nå, får man jo inntrykk av at det kun er LCD skjerm/TV i prisguiden. *EDIT* under Bilde og Video, i hovedmenyen... Hvor ville du gått her for å velge CRT skjermer? Slik det står nå får jeg inntrykk av at det bare er LCD skjermer https://prisguiden.no/cat.php?cat_id=134 hvor ville du gått her for plasma-tv? https://prisguiden.no/ Endret 10. mai 2006 av Mr-CEO Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Under skjermer, la jeg til CRT-skjemer, litt enkelere å finne frem nå tenker jeg... Før jeg gjør så mye mer med kategori beskrivelsene vil jeg bare få en bekreftelse på dette fra litt høyere hold, at er greit. Men de kategoriene du ser er linket under bildene er linket der fordi det er de som prioriteres i den kategorien, siden den har flest trykk, osv.. Lenke til kommentar
Mr-CEO Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2006 Skjønner. Tenkte meg nesten at det var noe slikt. Da blir det en avveiing om man vil ha en meny som viser det som er mest etterspurt, eller en som viser strukturen på siden uten å ta hensyn til hva folk bruker mest... Blir litt som den funksjonen i XP som automatisk gjemmer menyvalg man ikke har brukt på en stund (i feks office pakken). Grei avgjørelse å sparke oppover i systemet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå