FpsStu Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Var innom oslo lan i dag, så la jeg merke til en ting; INGEN Hadde Vannkjøling... var dette forbudt eller er WC sjeldent? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Jeg vet om noen som dro dit som hadde H2O kjøling ! Og han var nok ei den eneste ! Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Jeg trur ikke vannkjøling er så vanlig ennå. Men jeg skal ihvertfall skaffe meg det Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 jeg også.. magnum.. mmm.. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-04 20:57, skrev fy_pokker:jeg også.. magnum.. mmm.. DangerDen er saken !! Helt enig at Magnum er bra, men hvis du ser litt på designet... :smile: Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 hehe, svidde akkurat av 1500 spenn på OsloLan på akkurat vannkjøling ;D har ikke fått montert enda :sad: men det skal bli gjort.. og jeg ser en og annen her med vannkjøling Lenke til kommentar
tassadar1 Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Sitter på oslo lan, ingen som jeg har sett i hvertfall. tror det er rart, du finner alt fra diskolys som beveger seg etter musikken, alien dokker, navnskilt, hjemmemekka anlegg, svære bawls samlinger, men ikke vannkjøling. Lenke til kommentar
Laka Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 OsloLan viser til Ung(dom), det vil si en alder mellom 12-20. Trur ikke det er så vanlig for tenåringer å vannkjøle. Lenke til kommentar
haakon_d Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 ey Lasse ! I'm still young.. har hatt flere vannkjølere, selv om jeg befinner meg i alderen av 16 år.. Når sant skal sies er vel jeg ikke helt "ikke-pc" akkurat heller da =) Greide en gang å gå på skolen med en sokk hengende ut av den ene baklommen.. hehe, litt trøtt på morran.. ble latter i klasserommet av det =) Sitter på nettcafé her.. har et helt rom for meg selv omtrent, og overtatt iallefall én av pc'ene der, selv om den ikke er min hadde jeg den med meg på tg, og skal til å freonkjøle den, sitter også med en annen pc her, og venter på den tredje.. sitter snart med pc'er rundt meg i en hel ring :smile: klassifisert nerd ! :smile: Lenke til kommentar
Laka Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Så fint for deg! Sier ikke at det er ingen som har det, men det er et fåtall. Lenke til kommentar
haakon_d Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 upp lupp.. er ikke helt med nå heller.. det er ikke vanlig nei... ganske lite fåtall. Det er forståelig også, ettersom det koster mye penger og arbeid.. ikke alltid det blir bare fryd, gammen og stillhet heller.. :smile: Lenke til kommentar
drbass Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Jeg har vannkjøling hjemme, men ikke på lan pcen. Jeg har da moddet litt da Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 er det så veldig mange fler med vannkjøling på andre lan a ? husker ikke noen på nl01, men da var ikke jeg så "inn" i denslags Lenke til kommentar
shebban Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Jeg har vannkjølt serveren min.. Og har to gaming pcer, en til meg og en til dama:) Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 5. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2002 hmm... driver å bygger en vannkjølt pc... med masse modding og tagging med rundt 8 vifter... ikke ferdig enda... ellers hadde jeg vært med på oslo lan... Ser dere på TG2003! PS. Tror jeg så en ti åring på OL!!! Han derre som sitter helt i hjørnet med fyrtårn og "beat"lys... og en sånn masse tråder greie... PS2!!! Gikk forbi en som hadde en kasse med dumle... fikk utrolig lyst på dumle og blåste bort 50kr på dumle på vei hjem... PS3! Til deg med den bra vindu modding med metall list og to sånne rev'er... BRA MODDING!!! Lenke til kommentar
DCP Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Jeg ER på oslolan og har sett to pc'r med vannkjøling... sikkert fler Lenke til kommentar
drbass Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 King Takk skal du ha. Det er nok min pc ja :smile: Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 gjenge det an å få bilder av den pcen dokke snakker om?? -Kim- Lenke til kommentar
drbass Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Jeg kan godt ta bilder av pcen min, men gå heller på oslolan.no og se på happy friday, se på flere bilder; der du ser en pc med plexi og masse lys så er det min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå