Duqe Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Bestilte for noen dager siden et demobrukt skjermkort hos komplett.no, men etter venting og venting visste det seg at kortet ikke kan sendes allikevel pga det er tomt på lager for det demobrukte korte jeg har bestilt. Sendte da mail til dem hvorfor det kan være tomt på lager når den dagen jeg bestilte så var lagerstatusen 1stk på lager, og toppen av det hele så ber de meg om å slette orderen. Kan de oppføre seg så useriøst på denne måten? Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Med et varesortimang som komplett har tar det sikkert en stund å oppdatere det hele. Mest sannsynlig så er det en annen som har bestilt det kortet før deg. Syns det er et helt greit svar det du har fått, uten om at du må slette ordren selv? (Om jeg forsto det rett?) Lenke til kommentar
gorber Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Det er et av mange mulige problemer med datastyrt lager. sånt kan skje, glem det, og finn deg et annet kort. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Har dei eit lager på demobrukte kort? Dette er jo ikkje noko dei får inn kvar veke. Har dei ikkje kortet kan det gå lang tid før dei får noko liknande igjen, om i det heile tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå