Joachim_F Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 I denne artikkelen har vi samlet sammen informasjon om Nintendos nykunngjorte Wii-spill (som Wii Sports, Metroid Prime 3, Super Mario Galaxy Les mer Lenke til kommentar
Øyh Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Mange spennende spill, spesielt hørtes "Disaster: Day of Crisis" tøft ut... Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Hva med Final Fantasy spillet? Eller det spillet vi vet mest om, Red Steel? Lenke til kommentar
Avean Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 (endret) Virker som grafikken er dårligere enn Gamecube ? Skal ikke Wii være omtrent lik som Gamecube ? Hjelper ikke kor kul kontrolleren er når grafikken er slik asså. Endret 10. mai 2006 av Avean Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Virker som grafikken er dårligere enn Gamecube ? Skal ikke Wii være omtrent lik som Gamecube ? Hjelper ikke kor kul kontrolleren er når grafikken er slik asså. 6080278[/snapback] Den er merkarbt bedre enn gamecube. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Så vidt eg har lest så er ein del av spela ufullstendige betaversjonar som vil bli betre. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Mange spill som høres artige ut, men ny konsoll blir det nok ikke. Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 De har nettopp røpet at det er over 80 titler under utvikling allerede! Lenke til kommentar
GA Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Virker som grafikken er dårligere enn Gamecube ? Skal ikke Wii være omtrent lik som Gamecube ? Hjelper ikke kor kul kontrolleren er når grafikken er slik asså. 6080278[/snapback] Næmmen... Avean er ute å uttaler seg om ting han ikke kan igjen Merkelig nok er alle innleggene dine enten ute etter å støtte PS3 eller å undergrave konkurentene.. Kan du ikke snart kutte ut Avean? Begynner å bli slitsomt! On Topic: Utrolig mye kule spill på vei til Wii nå ja! Gleder meg virkelig som en unge til å teste kontrollen(Ikke kom å si at PS3 klarer det samme nå Avean, det er en MYE simplere løsning på PS3) Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Det virker som dei fleste spel utviklere ikkje er interessert i å dra nytte av den potensielle krafta til Wii. Wii har kraftig nok hardware til å levere dobbelt så bra som RE4 og det kan bli veldig bra! Lenke til kommentar
GA Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Det virker som dei fleste spel utviklere ikkje er interessert i å dra nytte av den potensielle krafta til Wii. Wii har kraftig nok hardware til å levere dobbelt så bra som RE4 og det kan bli veldig bra! 6080648[/snapback] Det kommer nok etterhvert! De må vel bare lære seg å kjenne maskinens grenser osv... Men (heldigvis etter min mening) det virker som om de som utvikler til Wii er mer opptatt av å utnytte den fete kontrolleren og å lage innovative og morsomme spill! Tror det blir bra jeg... Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Jeg er rimelig sikker på det er et fåtall av Gamer.no's lesere som vet hva en "pyroklastisk sky" er... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg