Kasus Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Når ej ska sjå film me me tvOUT so vil d mørke få en slags grønn farge,noken so he anelse koffor? Lenke til kommentar
-axl- Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Det kan hende du har satt kortet på feil output-format. Mulig det står på NTSC mens du har en tv tom takler bare PAL..? Eller omvendt... Lenke til kommentar
!Alex! Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 kansje du har en dårlig driver, prøv å laste ned detonator 40 fra nvidia Lenke til kommentar
DarkSign Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Jeg har ett Creative GF ti4600 og har testet tvOUT utgangen. Jeg fikk også ett litt grønnskjær på tven. (testa med en divx dvd-rip) Har testa andre filmer også og fargene blir noe diffuse når man kjører over på tven. Har ikke testa andre drivere da. Bruker nVIDIA 30.82 (w2k) Angående Detonator 40: Får feilmelding når jeg bruker denne driveren?! Får kjørt det greit men hvis jeg skal gå inn og endre noe så popper det opp en stygg liten melding... Vært borti dette?? ENDRING-> Jeg fant ut av det takket være en annen post :razz: [ Denne Melding var redigert av: DarkSign på 2002-10-14 12:14 ] Lenke til kommentar
CFD Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Det ville vært en fordel hvis du ville ha postet linken til den så det kunne ha hjulpet alle som hadde samme problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå