Joachim_F Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Et av de mest populære bilspillene for Xbox får nå en etterfølger, eksklusiv for Microsofts nye vidunderbarn. Les mer Lenke til kommentar
fettgnomen Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Gleder meg til enda et fantastisk bilspill til xboxen! Men det er en ting jeg lurer på: Det nye rattet er det med ordentlig force feedback, eller er det bare en ny mer avansert versjon av vibration feedback? Lenke til kommentar
Mr. Bridger Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Det kommer to ratt. Et fra Logitech som skal ha noe som heter axial feedback (en motor som er koblet til rattaksen) og et ratt fra Microsoft som har Force Feedback. Det er en annen tråd på forumet som linker til begge produktene. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 offisielle trådløse rattet til Xbox 360. hvor, hvor? Prøvde og søke etter tråden nevnt over her, fant ikke noe. Noen som kan gi en direktelink til produktet? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Blir nok en tittel eg skal ha meg. Tenkte eeg skulle kjøpe meg Forza Motorsport også, får tak i det til en billig penge da! Har hørt at det kan spilles problemfritt på 360 etter ein patch Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 (endret) Gleder meg virkelig til dette. FM er blant toppen av bilspill på gamle boxen. Endret 10. mai 2006 av StaBBer Lenke til kommentar
Burnster Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Gleder meg virkelig til dette. FM er blant toppen av bilspill på gamle boxen. 6076646[/snapback] Hah "Blant toppen" du lixom... Forza er faenmeg det feteste spillet til dags dato. Uansett console Lenke til kommentar
Mr. Bridger Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 (endret) offisielle trådløse rattet til Xbox 360. hvor, hvor? Prøvde og søke etter tråden nevnt over her, fant ikke noe. Noen som kan gi en direktelink til produktet? 6076536[/snapback] Tråden heter Xbox360 har force feedback. Det blir ikke gitt noen linker direkte til produsenter, men linker til andre spillsider som har mer info om produktene. Logitch rattet Microsoft sitt ratt Endret 10. mai 2006 av Mr. Bridger Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 dette må jeg ha. likte forca veldig godt. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Tråden heter Xbox360 har force feedback. Det blir ikke gitt noen linker direkte til produsenter, men linker til andre spillsider som har mer info om produktene.Logitch rattet Microsoft sitt ratt 6077031[/snapback] Takk for linken, der var 3 produkter jeg nok kommer til å kjøpe meg Lenke til kommentar
qbee Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 ser bra ut håper bare det blir mere utfordrende en det første som var altfor lett Lenke til kommentar
hvrd Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 ser bra ut håper bare det blir mere utfordrende en det første som var altfor lett 6080190[/snapback] For lett, hehe... Prøv å skru av all kjørehjelp (inkludert ABS) og sett AI på maks. Med unntak av de første seriene hvor du kan velge bil temmelig fritt kan jeg garantere at det ikke er for lett! Lenke til kommentar
Doogle Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 (endret) ser bra ut håper bare det blir mere utfordrende en det første som var altfor lett 6080190[/snapback] Den virkelige utfordringen er jo online da selv om singleplayer også var ganske godt implementer på Forza i forhold til de fleste andre bilspill. Var jo fantastisk moro å kjøre mot sin egen Drivatar for eksempel - eller la den kjøre løp for deg mens man satt og heiet på sidelinjen. Synes dog at de må få til en litt mer jevn stigning i singleplayer når det gjelder vanskelighetsgrad; første halvdel gikk jo greit og så ble det brått veldig mye vanskeligere. For oss som kjørte uten 'driving aids' vel å merke Endret 11. mai 2006 av Doogle Lenke til kommentar
qbee Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 bruker ikke hjelpemidler i bilspill ødelegger liksom litt av morroa og ai i forza var ikke noe å skryte av men online var det mye gøy for penga til alle fjortisene kom Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 bruker ikke hjelpemidler i bilspill ødelegger liksom litt av morroa og ai i forza var ikke noe å skryte av men online var det mye gøy for penga til alle fjortisene kom 6082144[/snapback] Holdt man seg unna ovalene og 350k numburgring-banene kom man stort sett med fornufige folk, vertfall når spillet ikke lengre var nytt(jeg kjøpte ikke forza før en gang i fjor). Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 (endret) har du glemt at de nürburgring online løpa som betalte masse credits ikke funker lengre? eneste måten å kjøre sånne løp nå er å velge en annen setting som ikke gir credits i det hele tatt. og der er det ikke folk alikevel. btw, vi snakker om A til B løp åp en liten del av banen, ikke 25 runder på hele runda. Endret 11. mai 2006 av Spirre Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Fant en film. Forza Motorsport 2 Official Trailer 1. 7:51 pm PT, May 9 Det ser ikke ut some det er "in-game", det ser mest ut som intro eller noe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg