LowBalls Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 (endret) Hei! jeg prøver å finne ut om min data har s-video utgang, men finner det ikke ut:S specsa ser derpå signaturen min, håper noen kan hjelpe meg=) EDIT: dumme mod fjerne signaturen min :@, se på profilen min da=) Endret 10. mai 2006 av alex91 Lenke til kommentar
Pels Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Vil tro at skjermkortet ditt har s-video. Den runde sorte. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Du fikk med en "klump" av en overgang med skjermkortet, med tilkoblinger for kompositt, komponent og S-video. Bruk denne overgangen og en vanlig S-video kabel, så er du i gang. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 takker for svar =) ble litt bekymret, skal koble pc'en til lcd'en. og har akkurat kjøpt meg s-video kabel Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Flyttes fra Annet om hardware til Skjermkort. alex91: Hva slags LCD-skjerm er det du skal koble til? S-video er en dårlig løsning, DVI eller VGA er mye bedre. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 37" lcd tv... jeg prøvde å se etter en lang nok vga kabel, trenger 10m men fant ikke =S så derfor tok jeg s-video=) Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Ok, s-video er som sagt et dårlig alternativ. 10 meter VGA finner man "overalt": Real Cable, kr 790 (Nettdata) VGA kabel HighQuality Ferrit, kr 550 (Nettdata) Skjermkabel 15M/M 10m skjermet høykvalitet, kr 252 (Komplett) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå