Joachim_F Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Microsoft har snappet utgivelsesrettighetene til Alan Wake, det svært lovende skrekkeventyret til folkene bak Max Payne. Les mer Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Nok et tilfelle av Microsoft >> Sony fra E3. Synd Sony, men dere taper _stort_. Lenke til kommentar
_ART_ Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Har sett traileren og hvis spillet lever opp til den har vi en stor opplevelse i vente. Jeg fikk litt sånn "the shining/amerikansk b-film følelse". Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Nok et tilfelle av Microsoft >> Sony fra E3. Synd Sony, men dere taper _stort_. 6075767[/snapback] Sony taper stort?! MS taper og... DET ER NINTENDO SOM VINNER PGA KONTROLLEN OG ALT. JEG HATER J**** MS-FANBOYS Lenke til kommentar
ttt Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Så lenge spelet kjem ut på PC er eg fornøyd. Litt synd at det bare kjem på VIsta, men eg overlever nok. Lenke til kommentar
Xaero Chief Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Det er synd at sony og Nintendo suger så jævli... Microsoft og Xbox 360 er jo bare best:) Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 (endret) Sony Playstation er og blir best (det var selvf. ironisk men også subjektivt ment med tanke på innleggene ovenfor.) Endret 11. mai 2006 av Theo343 Lenke til kommentar
ttt Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Og då trur eg vi slutter med innlegg av typen "Konsoll X suger, konsoll Y knuser alle". Vennligst hold dykk til emnet i tråden. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 I mine øyne så fins det ingen gode konsoller der ute... Oppskrytt møl alt sammen! =P Wii blir best, og dermed basta! =) Og har sett fram til Alan Wake lenge nå... Men kjipt med Vista da =S Lenke til kommentar
johncl Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Fatter ikke hvorfor det skal være behov for Vista for at det skal funke. Er det kanskje fordi det krever DX10 og den skal ikke gies ut for XP? I så fall er MS virkelig sleip som på den måten tvinger gamers til å oppgradere til Vista for å spille de siste spillene med en gang det slippes. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Fatter ikke hvorfor det skal være behov for Vista for at det skal funke. Er det kanskje fordi det krever DX10 og den skal ikke gies ut for XP? I så fall er MS virkelig sleip som på den måten tvinger gamers til å oppgradere til Vista for å spille de siste spillene med en gang det slippes. 6080890[/snapback] Først og fremst så kan det jo hende at spillkoden blir lagd for å ikke kunne implementeres i annet enn Vista. ...og hva er det ms gjør annerledes i denne sammenhengen enn tidligere i alle sammenhenger?! Trodde dette var typisk ms oppførsel... (typisk storfirmapolicy) Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Tror du fint kan spille dette på WinXP. Alle spill kan vel fortsatt spilles på Win2000? Isåfall blir det første spillet som kun kan spilles på 1 versjon av NT. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg