Fakeor Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Hei! Jeg har et elendig headset, som gir litt dårlig lyd når det gjelder FILMER... Ikke spill/musikk! Så jeg lurte på; Er det mulig/fins det et program som kan trimme opp lyden, f.eks opp til 150% uten å skade høytalerene i headsettet? Lenke til kommentar
Fakeor Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2006 bumpe litten heia, og bumpetibumpeti bumpetitten... Måtte skrive mer enn 14 tegn... BUMP! Si ifra hvis det er for vanskelig så jeg må spørre på et engelsk proff forum xD Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 VLC for mac har i hvert fall mulighet til å sette opp volumet til 200%. Vil tro PC-versjonen har noe lignende. Google etter VLC download. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 men finnes det ikke noe annet program som kan trimme lyden til HELE "hovedlyden"? Slik at jeg kan få bedre lyd på Winamp og WMP? Lenke til kommentar
Flanger Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Er ikke 100% sikker på om det funker til hovedvolumet, men det er noe som heter ac3filter. Virker til filmer i hvert fall. Men vær forsiktig, første gangen jeg innstallerte ac3filter kom det av en eller annen grunn ikke noe lyd fra windows media player. Ble litt frustrert i starten, men plutselig en dag virket det igjen. ac3filter virker i hvert fall bra til divx-player. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå