Gå til innhold

Billig batteri til SE T610?

Anbefalte innlegg

Min reservetelefon SE T610 sitt batteri er helt flatt. Ikke hjelper det å lade det over natten heller.

Hvor kan jeg få tak i et billigst som mulig batteri til det? Trenger ikke være originalt.

Har letet men finner bare originale fra 369kr og oppover. Mob'en er ikke verdt så mye.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Min reservetelefon SE T610 sitt batteri er helt flatt. Ikke hjelper det å lade det over natten heller.

Hvor kan jeg få tak i et billigst som mulig batteri til det? Trenger ikke være originalt.

Har letet men finner bare originale fra 369kr og oppover. Mob'en er ikke verdt så mye.

6075553[/snapback]

Du får orginal batteri på komplett til kr. 295. Har ikke funnet det billigere noe annet sted. Du finner det her:

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=121687

Skulle snart hatt nytt batteri selv jeg.. T610 er fortsatt min hovedtelefon. Antikvitet snart.

Endret av TheBoz
Lenke til kommentar

TheBoz skrev:

Skulle snart hatt nytt batteri selv jeg.. T610 er fortsatt min hovedtelefon. Antikvitet snart.

Vil det si at mobiltelefonen kanskje ikke er verdt å gjøre noe med? Jeg må visst inn på verksted med den og reinstallere operativsystemet på den, noe som koster ca 250 kr.. MMS-funksjonen fungerer ikke på den.

Da blir den totale kostnaden inkl. batteri på ca 550 kr. :hrm:

Endret av Foxtrot
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...