Gumpen Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Hei!..Jeg kjøpte en ny pc for en stund siden (1 år) og da var det automatisk instalert Symantech Northon Antivirus. og nå har Northon "kontrakten" blitt utløpt og jeg kan ikke lage ny "kontrakt" med tanke på at det allerede var instalert, og jeg har ingen cd key..så jeg går for AVG security. og i det siste har det kommet opp masse northon "pop-up" som jeg synes er ganske irriterendes..så jeg har bestemt meg for og av instalere. Så! saken er den at jeg ikke vet hvordan jeg skal gjøre det fordi jeg kan ikke avinstalere det fra kontroll panel. Jeg finner heller ikke noe un-instal til northon. Så vet dere hvordan jeg kan avinstalere Symantech Northon Antivirus? mvh -XittO- Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Du kan jo prøve denne guiden. Håper den hjelper! Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 takk for tipset..men før jeg kan gjøre dette må jeg slå av northon..hvordan gjør jeg det? ..det går ikke og trykke Ctrl + Alt + Del -> Prosesser..for det står ikke der Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 (endret) Start pcen i sikkermodus PS: Hvordan starte pcen i sikkermodus Endret 10. mai 2006 av stealthy Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 (endret) NAVAPSVC.EXE = Northon antivirus?? de tre første virker som northon anti virus..så jeg er ikke sikker da Endret 10. mai 2006 av xitto Lenke til kommentar
enl Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 NAVAPSVC.EXE = Northon antivirus?? 6075741[/snapback] Jepp, den prosessen tilhører Norton Anti Virus. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 takk for all hjelpen folkens Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Bare hyggelig! Hvis du vil rense registeret etter Norton så laster du ned http://www.ccleaner.com og renser registeret med det. Det er 100% gratis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå