Nirox Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Ja, så er det noe feil med PC'n igjen. Jeg sender inn den 1år gamle CPU'n og skriver en lang beskrivelse av hva jeg trodde var feil. Uten noe mer pes fikk jeg en ny og fin CPU tilbake i posten. Da jeg plugget den i, satte på kjøler og startet opp, merket jeg at det samme problemet fortsatt forekom.(!?!) Altså, vil det si; Komplett.no har altså sendt ny CPU til 1600kr tilbake uten å ha sjekket den gamle. Ikke at det gjør meg noe, men synes dette var en litt merkelig og uprofft. måte å behandle seriøse søknader om retur av et defekt (ikke i dette tilfellet) produkt. Jeg sender nå inn hovedkortet mitt, som jeg har kommet fram til er det som forårsaker problemet, og sender med samme forklaring som den jeg sendte med CPU'n. Så får jeg se om det går like glatt denne gangen. Håper de i allefall gidder å teste kortet før de evt. sender nytt. [ Denne Melding var redigert av: Nirox på 2002-10-04 19:03 ] Lenke til kommentar
Endre Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 De har kanskje ikke tid til å drive å teste alt mulig. På Elkjøp tester de aldri en dritt. Hadde kjøpt en tv til 3000 kr der, men den hadde en konstant summelyd. Dro tilbake med den, var ikke noen vits i forklare hva som var galt engang, fikk en ny med en gang. Men i dette tilfellet var det noe galt med tv'en. [ Denne Melding var redigert av: EnD.R.E. på 2002-10-04 19:55 ] Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Når var det dette skjedde?? For ca 2 uker siden dreiv Komplett.no og gjorde om litt på lagret sitt for å øke effektiviteten. Alle bestillinger osv blei forsinka pga dette. Kan hende det var da du hadde din sak til behandling?? Lenke til kommentar
kabelsatan1 Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-04 19:55, skrev zn00ker:Når var det dette skjedde??For ca 2 uker siden dreiv Komplett.no og gjorde om litt på lagret sitt for å øke effektiviteten.Alle bestillinger osv blei forsinka pga dette. Kan hende det var da du hadde din sak til behandling?? Vel.. de har det fortsatt... Bestilte varer for 10K på torsdag, men ordren står fortsatt som "åpen". _Litt_ frustrerende at de ikke engang har behandlet ordren ennå... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-04 19:52, skrev EnD.R.E.:Hadde kjøpt en tv til 3000 kr der, men den hadde en konstant summelyd. Dro tilbake med den, var ikke noen vits i forklare hva som var galt engang, fikk en ny med en gang. OT: 50Hz-tver har en bilyd på ca 16KHz. Dette til opplysning. :wink: Lenke til kommentar
Leeson Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Quote: Bestilte varer for 10K på torsdag, men ordren står fortsatt som "åpen". _Litt_ frustrerende at de ikke engang har behandlet ordren ennå... Da har du vært uheldig. Bestilte varer fredag kveld, sjekket lørdag ettermiddag.. DA VAR DE LEVERT!!! Du kan tro jeg fikk sjokk Lenke til kommentar
vegge Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Jeg har også bestilt fra Komplett akkurat nå. Får jeg varene fort så blir jeg fornøyd, men jeg kommer ikke til å være nådig i min kritikk hvis det tar lang tid. Hvor mange uker (måneder) kan det ta å legge om på lageret? Jeg som kunde bryr meg egentlig bare om én (tre) ting; pris, leveransetid og service. Får jeg ikke det, så handler jeg et annet sted. Skal poste og fortelle om Komplett beholder meg som snill kunde! :smile: Lenke til kommentar
kabelsatan1 Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-07 00:02, skrev Leeson: Quote: Bestilte varer for 10K på torsdag, men ordren står fortsatt som "åpen". _Litt_ frustrerende at de ikke engang har behandlet ordren ennå... Da har du vært uheldig. Bestilte varer fredag kveld, sjekket lørdag ettermiddag.. DA VAR DE LEVERT!!! Du kan tro jeg fikk sjokk Ikke at jeg skulle ha noe grunn å være sur på deg, men KAN DE IKKE BEHANDLE KØEN SOM DEN KOMMER!?!? Alt jeg har bestilt var på lager, og jeg kan ikke helt fatte hva som er så inni heite vanskelig med å finne frem varene, putte dem i en pappeske og sende avgårde. Har bare bestilt "trivielle" ting, men alle andre webshoper er selvfølgelig utsolgt for det jeg skal ha. Dermed må jeg bare vente på komplett... Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Skjedde meg en gang også sendte inn et K77 Abit den gangen det var det heiteste på markedet. Fik tilbake et KT7A Abit. Egentlig var det bare noe software settings p skjermkortet hehe Lenke til kommentar
vegge Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Hehe, dere er tilgitt for nå, Komplett! Bestilte søndag kveld og pakken er på vei dag mandag. LOL. Kan jo legge til at jeg sendte en mail der jeg var litt sint og kritiserte dem. Om det er grunnen til den raske leveringa vites ikke. :smile: Hei! Det er selvfølgelig beklagelig å høre at du har ventet lenge på varene dine tidligere. Det at vi bygger om på lageret er ikke en "unnskyldning", men fakta. Når man skal bygge ut til 10000 kvadrameter lager så vil det ta mer enn 2 uker og kan skape en lengre forsinkelse. Nok om det, varene du bestilte i går søndag 06. oktober er pakket og klargjort i dag og sendes med første postbil herifra. Vi er med andre ord ganske bra ajòur igjen. Ha en riktig god dag! _________________________ Komplett.no Salg Lenke til kommentar
Ed_Solheim Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Må selv si at jeg er godt fornøyd med Komplett.no. Bestillte selv en 19" NEC FE991SB skjerm for en par uker siden.. På det tidspunktet opplyste de at forventet levering var rundt 9/10-02... Skjermen fikk jeg for 4 dager siden - altså 6 dager fortidlig! :smile: Lenke til kommentar
kabelsatan1 Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Vel... det ser ut som jeg ikke skal få meg noe ny pc :smile: Fikk til svar fra komplett at skjermkortet jeg hadde bestilt var utsolgt. Det så jeg også når jeg bestilte, men det stod at det skulle komme inn dagen etter. Plutselig stod det at det skulle komme inn èn uke etter. Da slettet jeg kortet fra bestillingen min sent i går kveld. Men hva ser jeg når jeg står opp i dag tidlig?? Joda, da har komplett plutselig 10-19 av dem på lager! Hva, tenker jeg. De tar neppe inn såpass lite som 20 stk, så her må det være noe rart. Ny mail til komplett igjen... Det er tydelig at dem sliter VELDIG om dagen. Det er vel unødvendig å si at det er mildt sagt frustrerende når man både trenger utstyret sårt og gleder seg som en liten drittunge samtidig. Har bare bra erfaringer fra tidligere handling med komplett, men hadde jeg visst dette på forhånd, hadde jeg lagt igjen spenna hos noen andre. Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Det er vel ikke det at de hadde 15-20 på lager gjemt unna, noen ganger kjøper de fra en annen leverandør for å bare dekke opp litt av restordrene. Tror det er viktig å sette seg inn i ting før man klager... Lenke til kommentar
Snask Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Hvis du bestiller 1-2 komponenter isteden for en haug så går det mye fortere å få pakken. Jeg bestilte klokka 1600 en dag og merka at pakka var sendt til levering klokka 2000 :wink: Lenke til kommentar
Blue Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Synest att Komplett er bra jeg. Jeg bestillte en komplett pc...fra jeg plottet inn bestillingen så tok det en uke til delene kom, og pc'n var oppe i drift.. Lenke til kommentar
binge Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Quote: Bestilte varer for 10K på torsdag, men ordren står fortsatt som "åpen". _Litt_ frustrerende at de ikke engang har behandlet ordren ennå... bestilte en eizo 19" onsdags kveld, kl. 11:00 torsdags morning var skjermen sendt :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå