Jdronnen Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 (endret) Nå sitter jeg her med ett suretryne som ikke ligner grisen. Hadde i mine gamle dager Razer Boomslang 2000 DPI Ballmus, FOR EN MUS! Den fungerte som bare faen, reagerte på absolutt alt. Har for ikke så lenge siden kjøpt meg en Razer Copperhead, det fungerer rett og slett ikke... når jeg drar ikke fort, men bare "litt" fort over skjermen går musen i sirkler og rett opp eller ned. Det er helt talentløst. Og jeg føler at musen henger etter, at jeg drar musen til høyre... og ett lite "halvsekund" senere flytter musen seg på skjermen...!! Jeg har på høyeste på innstillinger på: -2000 DPI og det er vel 1000 hz. -Jeg har oppdatert Firmware og drivere (PS: Ikke til de nyeste, de kom vel i går eller noe) Kan noen hjelpe meg ? Hører at alle sier Copperhead er så utrolig bra. Men jeg synes seriøst den suger hest. Vennligst overbevis meg om det motsatte Takker for alle svar... -glemte å si at jeg har en Func 1030 musmatte, splitter ny, så det skal ikke være noe gale med underlaget! Endret 10. mai 2006 av Jdronnen Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Tror nok du har fått en defekt mus.-.. ring de du kjøpte den av og spør om å få bytte den. Mvh Sweet Lenke til kommentar
Jdronnen Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 Får nesten håpe det, for Razer sin skyld.. for dårligere mus har jeg aldri hatt. Sitter på kontoret på en laptop med en "Mini Dual Light Mouse", og den reagerer bedre en min Copperhead. Og den er 4cm lang og sikkert 3 brei!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Du må oppgradere firmware! Dette løser det problemet. Det har jo vært løsningen på nesten alle "jeg har et problem med copperhead"-tråder. Lenke til kommentar
Jdronnen Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 Hva er den nyeste FIRMWAREN ? Copperheadâ„¢ Driver V6.09 and Firmware V6.17b - (Står modified 8.Mai på) Copperhead Driver V6.09 and Firmware V6.17i - (Står modified 18.April) Men sist jeg sjekka var jo "i" lengre bake enn "b" Noen som kan Linke nyeste til meg plz.... Lenke til kommentar
Phalanx Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Copperhead Driver V6.09 and Firmware V6.17i er den du skal ha, http://www.razersupport.com/index.php?_m=d...wnloaditemid=31 Creation Date: 18 Apr 2006 06:58 PM Modified: 12 May 2006 03:25 PM > Please ensure that your driver is 6.09 before updating the firmware, otherwise you might kill your mouse. < Lenke til kommentar
Avean Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Sørg for at det ikke er noe støvull eller noe lignende over laserhodet. Ta en titt under musen din du ! Lenke til kommentar
Jdronnen Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2006 Takker og Bukker Phalanx, jeg får teste den da Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Ser ut som razer har fremtidens drivere klare allerede nå.. http://www.razersupport.com/index.php?_m=d...wnloaditemid=31 Modified: 17 May 2006 03:19 AM ? Trayicon programmet forteller meg at jeg har V 6.17, og ikke mer enn det. Min mus fungerer smertefritt, og jeg regner med/håper på en smertefri firmwareflash når firmwaren får et annet navn enn 6.17 Lenke til kommentar
b1dik Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 (endret) Får bare: Zend Optimizer not installed når jeg skal inn på razer support siden. Hva er galt? Har gørt at det er mulig å forandre senitivityen mens du spiller, noen som vet noe mer om det`? Endret 19. mai 2006 av b1dik Lenke til kommentar
Clint Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Jeg har 6.17, og stiller sensitivitet "on the fly" mens jeg spiller. Opplever ingen problemer med mus/firmware. Lenke til kommentar
Jdronnen Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2006 Hvor finner jeg ut hvilken firmware jeg har ?? Inne på razer programmet, det i systray så står der bare 6.17, vet ikke om jeg har 6.17b eller 6.17i ..... Noen som kan hjelpe meg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå