Sean M. Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 (endret) Hei vurderer å oppgradere pcen om en månedes tid, og tenkte å bygge en "ny" av de gamle delene. Selges: HK: Gigabyte GA-K8NXP-SLI CPU: AMD Athlon 64 3700+ boxed m/vifte RAM: 2x OCZ Premier DDR400 1024 MB (2x512) = 2gig ram. GPU: Point Of View GeForce 7600 GT (helt nytt for dette oppsettet) HD: Western Digital Caviar 250 GB S-ATA II (helt nytt for dette oppsettet) DVDRW: Nec ND-3550 Kabinet: Thermaltake XaserV WinGo V7000+ (5x vifter) PSU: NorthQ 4001A, 120mm KeyB/mus: Logitech Cordless Desktop EX 100 (helt nytt for dette oppsettet) Skjerm: BenQ FP73 (?) LCD OS: Windows XP Norsk Professional OEM (Preinstalert med org. cd og key) Mao. et komplett system. Nå orker jeg ikke ramse opp alt jeg har tenkt å oppgraderer med. Mange takk for hjelpen! Edit: Ingen svar? Ok hva vis jeg prøver meg på 8500? Har også lagt til windows på listen. Endret 11. mai 2006 av Sean M. Lenke til kommentar https://www.diskusjon.no/topic/575546-trenger-en-pris-antydning/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå