mpitof Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Jeg har tenkt til å kjøpe en ny telefon til en (sprek) 85-åring... Det eneste som egentlig er viktig, er at den er veldig enkel i bruk, at skjermen er tydelig (og skriften ganske stor) og gode knapper som man lett kan se hva som står på. Jeg bruker malen deres, selv om hun egentlig nesten ikke trenger noe særlig med funksjoner...: Funksjoner: -Kalender: Nei -GPRS: Nei -EDGE: Nei -Email klient: Nei Form: -Helst vanlig... -Vekt: Ikke et tonn... -"Støt/sprut/støv-sikker": Nei. Skjerm: Fargeskjerm -Størrelse på skjerm: Litt stor, tydelig -Touchscreen: Nei. Pris: Jeg har mellom 200 og rundt 1000 kroner til rådighet. Med abonnementsbinding: Nei. Diverse: -Merke: Det samme. -Kamera: Nei. -Videokamera: Nei. -Symbian: Nei. -Infrarød port: Nei. -Blåtann (Bluetooth): Nei. -Internminne: Ubetydelig. -Minnekort?: Nei. -MP3: Nei. -Radio: Nei. -UMTS: Nei. -Triband: Nei.. -wLAN: Nei. - Mulighet for GPS: Nei. -Batterilevetid: Litt viktig, må ikke SLUKE batteri. -Brukes for det meste bare til ringing (utdyping på toppen) På forhånd takk! Lenke til kommentar
Fjonisen Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Høres ut som om du kan komme langt med å kjøpe en brukt telefon! Snakk med noen kompiser etc og se om noen av dem skal kvitte seg med sin gamle. Lenke til kommentar
hgk5 Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Skulle tru at feks: Siemens AX75/72 eller S68 Nokia 1100, 1110, 1600 eller 3120 SonyE J220 er gode alternativer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå