orjan_boe Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Har bestillt bluecom adsl abbonement i dag. Gjør d selv pakken. 720/128 Kbps, kr 495,- per md. og kr 495,- i etablering. Får jeg med ruter i denne pakken.Slik at jeg kan koble til en hub eller en switch for å dele bredbåndet med andre maskiner. Ørjan Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Svar han noen da... Jeg vet ikke men vil gjerne vite det.... Lenke til kommentar
knut Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 De leverer kun med et modem, men du får 3 eksterne ip adresser, slik at du kan koble på tre maskiner som da får tilgang til internett kun via en hub. Lenke til kommentar
TheEdge Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Jeg vet ikke om de alltid leverer med router, men jeg fikk router med 1024/256 linja mi fra Bluecom. Det utstyret du får utlevert kommer jo litt ann på utstyret Stelehor har i sentralen sin da det må være kompatibelt.. eller noe sånnt.. The Edge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå