Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når dere i spill nr #1 sliter med cookies, ser jeg forslag om å legge inn cookies manuelt i cookie.txt osv.

Den enkleste løsningen (som virket for meg) vil vel være å skrive javascript:document.cookie="godkjent TRUE" i adresselinja.. sjekk om det ble lagt til med javascript:alert(document.cookie), og send inn.

 

(korrigér meg om jeg har gjort noe feil.. skrev det en stund etter at jeg har gått videre til neste spill, kan hende jeg husker feil.

Lenke til kommentar

Er på nr 7 på spill 2 nå.. kan gi et tips for lvl 6, så de med trege datamaskiner også klarer det fint: begge de hashede passordene består av kun små bokstaver :)

 

edit: står litt fast på nr#7 på spill 2.. vet ikke helt hva jeg skal gjøre for å komme inn i underkatalogene :/

Blir mye prøv-og-feil når man ikke har fått tips.

Endret av Zethyr
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

:tease:

Da vekker jeg denne tråden til live igjen.

Nå begynner jeg nesten å tvile på mine überskillz. Passordet på lvl 1, spill 1, funker jo ikke.

 

Passordet jeg brukte:

 

 

basketball

 

6145372[/snapback]

 

Hos meg funker det ikke hvis jeg trykker "enter". Prøv å trykk på selve "log inn" knappen :)

 

 

Edit: nå skal det sies at jeg suger på dette her =) Sliper på nivå 2

Endret av Mojo Pin
Lenke til kommentar
Jeg er stuck på oppgave 3 nettspill 2. Noen som har innspill/løsning?

 

*Tronaldo*

6211015[/snapback]

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Du finner noe i kilden som er kodet i hex. Du kan enten ta et inline javascript og unescape direkte, eller du kan unescape koden for å lese den i en eller annen online-greie som f.eks. denne: http://nickciske.com/tools/hex.php

Det burde hjelpe.

Endret av Zethyr
Lenke til kommentar

Er så kjipt at jeg ikke kan php :/

 

edit: hvor er dette nye spillet? snakker du om 2'eren har den kommet for en stund siden, og jeg er på lvl 9. Måtte dog ikke skrive noe php på nr 3, men skrev en liten snutt på lvl 9 (PM for url). Siden jeg ikke kan php gidder jeg ikke gjøre nr 10 :S hadde fort tatt meg en dag å sette meg inn i alt.

Endret av Zethyr
Lenke til kommentar
Er så kjipt at jeg ikke kan php :/

 

edit: hvor er dette nye spillet? snakker du om 2'eren har den kommet for en stund siden, og jeg er på lvl 9. Måtte dog ikke skrive noe php på nr 3, men skrev en liten snutt på lvl 9 (PM for url). Siden jeg ikke kan php gidder jeg ikke gjøre nr 10 :S hadde fort tatt meg en dag å sette meg inn i alt.

6232509[/snapback]

Kan sikkert kommer rundt nr 3 uten PHP, men ettersom jeg ikke kan så mye javascript så... :p

Det var noe unescape på en lang string, brukte PHP for å få den tilbake til "vanlig".

 

Kan da nok Javascript til å lese av passordene osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...