anders! Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Halla! Skal ha en ny harddisk(helst samsung), ny mus og nytt tastatur. Harddisken må være på 250 GB. Kan strekke meg til 1500 kr hvis det er nødvenig. Blir nok bare brukt til gaming. Alle varene må være fra samme butikk. Er det noen som kan satte opp et forslag? Over and out Anders Lenke til kommentar
sunnhetsmannen Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Det ble faktisk 1503 kroner Lenke til kommentar
anders! Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 (endret) Det ble faktisk 1503 kroner 6074641[/snapback] Bra oppsett SpACEmaN! Er det noen fler som kan sette opp en liste? Takker for alle forslag!! ANders Endret 10. mai 2006 av AndersdD Lenke til kommentar
anders! Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 Glemte en ting: Tastaturet og musen bør være fra logitech. Er ikke et must men har hatt bra opplevelser med tidligere tastaturer Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Jeg synest at musen så ekkel ut, men Creative har mange gode produkter. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
sunnhetsmannen Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Når det gjelder mus bruker jeg alltid stikke innom elkjøp, spaceworld eller lignende sjapper. Og teste musen før jeg bestiller den på nett. Slike butikker har ofte prøve-eksemplar liggende ute slik du kan teste den i hånden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå