Gå til innhold

NY! Nokia 5500 Diskuter!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om du går inn på Mine Egne og Kataloger så kan du laste ned Norsk språk til telefonen og en stemme som heter Silje. Blir en hel del lettere å forstå hva som sies.:)

6876142[/snapback]

Nedlastingen mislyktes, men jeg har allerede lastet ned Norsk og Silje fra Nokias hjemmesider, og installert dem på telefonen. Hvordan kan jeg aktivere dette?

Lenke til kommentar

For de som har brukt 5210 eller de nyere modellene i serien, vil man finne telefonen betraktelig bedre enn forgjengerne. For alle andre så vil nok telefonen fremstå som en nedgradert versjon av de andre modellene nokia har.

Jeg har ikke noen andre problemer med telefonen bortsett ifra at jeg må venne med til den. (Har brukt en 5210 til nå..)

Lenke til kommentar
man kan bruke andre høretelefoner ja, er en standard 3.5mm plugg

6878960[/snapback]

Du har ikke tilfeldighvis ett bilde av der du kobler til høretelefoner på telefonen? :)

Har ikke funnet noen på nett så langt. :(

Trodde du måtte ha dette for å få det til etter det jeg har lest så langt.

Lydadapter AD-46

2101456_enh_th.gif

Endret av UUnreal
Lenke til kommentar
man kan bruke andre høretelefoner ja, er en standard 3.5mm plugg

6878960[/snapback]

Du har ikke tilfeldighvis ett bilde av der du kobler til høretelefoner på telefonen? :)

Har ikke funnet noen på nett så langt. :(

Trodde du måtte ha dette for å få det til etter det jeg har lest så langt.

Lydadapter AD-46

2101456_enh_th.gif

6881736[/snapback]

Det er ikke den avbildede adapteren som følger med.

Den som følger med har en "telefonknapp", samt en fireveis knapp for start/pause/forrige spor/neste spor.

Nokia leverer en pakke med en adapter med et noe annet utseende, men med tilsvarende egenskaper. Hodetelefonene som leveres med i den pakken er à la slike man får levert med SE sine Walkmanmobiler. Se under Tilbehør til 5500 på http://www.nokia.no

I pakken som leveres med 5500 er hodetelefonene en sportsmodell som festes rundt ørene, slik at de henger ekstra godt, og er desto ekstra vanskelige å feste til ørene...

Endret av CellularDude
Lenke til kommentar
Hvordan er antennen og mottaksforholdene? Noen som kan si noe om dette?

6893089[/snapback]

Synes det er helt normale forhold egentlig, har ikke hatt noen problemer i forhold til andre telefoner her jeg bor.

Fått 5 av vg og amobil nå. Håper den fortsetter sånn. Når flere får testet.  :)

6893841[/snapback]

Det kan kanskje komme av at det er amobil som har skrevet testen som er på vg ;)

Lenke til kommentar

Da har jeg hatt mobilen ca en uke. Veldig fornøyd! :)

Men, batterikapasiteten er jeg ikke fornøyd med...Tar 2 dager med litt ringing og tasting så er d på an igjen. Og skal den ikke være sprut, og støtssikker? Hva er da det "hølet" på høyresiden av telefonen? Og hvordan virker det der "touch skjermen og meldingen leses opp?"

Lenke til kommentar
Noen som har funnet ut hvor man finner automatisk tastelås på dyret?

Jeg har enda ikke klart å finne det, og blir dypt dypt DYPT skuffet over nokia hvis de har vært så talentløse og droppet det.

6897401[/snapback]

Det er ikke automatisk tastelås som standard på noen av S60 telefonene til Nokia, du må laste ned 3. parts programvare for å få det til :)

Da har jeg hatt mobilen ca en uke. Veldig fornøyd! smile.gif

Men, batterikapasiteten er jeg ikke fornøyd med...Tar 2 dager med litt ringing og tasting så er d på an igjen. Og skal den ikke være sprut, og støtssikker? Hva er da det "hølet" på høyresiden av telefonen? Og hvordan virker det der "touch skjermen og meldingen leses opp?"

Hvilket hull ?

Endret av Stig-Arne
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...