Gå til innhold

Valg av kabinett og cpu vifte

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

mhm :) Utifra det jeg har sett så er det veldig god plass i kabinettet jeg kjøper meg. Men, ser ut til at vifta kanskje kan bevege seg over RAMen... Gjør dette noe? Den kommer vell til å gå såpass over RAMen at den kan være sånn?

Endret av Martin Klemp
Lenke til kommentar
mhm :) Utifra det jeg har sett så er det veldig god plass i kabinettet jeg kjøper meg. Men, ser ut til at vifta kanskje kan bevege seg over RAMen... Gjør dette noe? Den kommer vell til å gå såpass over RAMen at den kan være sånn?

6078740[/snapback]

Det spørs vel på RAM brikka. Om du har vanlig str på ram brikka så gjør det ikke noe. Om den er over så får den jo kjøling ifra CPU vifta den å :)

Som du ser på bilde under så bruker denne personen minnebrikke som er en del høyere enn normale brkker

north_main_nah.jpg

Lenke til kommentar

Han på det bildet der har også flytta ram brikka så langt unna sokkelen som mulig. Tror detta kommer til å passe inn helt perfekt jeg as! Gleder meg til alt kommer :D Blir koooos

Ser ut til å ha rikelig med plass inni selve kabinettet også:

http://www.systemcooling.com/images/review...nstalled_lg.jpg

Ett annet bilde:

http://reviews.pcapex.com/cases/image.php?...m830-moboin.jpg

Endret av Martin Klemp
Lenke til kommentar

Kommer nok til å bestille fra pcutstyr.no pga at de er billigere enn Komplett :) Dette her blir nok handlelisten min:

- Arctic Cooling MX-1 Termisk Pasta 2 Gram

- Cooler Master Stacker 830 Sølv/Sort, Aluminium (Uten Strømforsyning)

- NN Antistatic Armchain 6 feet BW-106BL-L4

- NorthQ 3312BL Giant UFO, 120mm Vifte, Blått Lys, 12-24dB, A/478/775/754/939/94

Er også mulighet for at jeg bestiller med en kabinett vifte, men er ikke helt sikker på denne ennå da. Syntes igjen NorthQ ser ut til å ha ett fint produkt her også, nemlig NorthQ Silent Tornado 120mm Fan, Blått Lys, Aluminium Ramme, 17-19db, 38CFM. Du kan finne mer info om produktet HER

Noen innspill her også hadde være fint, om noen har noe :p

Endret av Martin Klemp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...