kan1 Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Hei hvor skal er begynne feilsøkingen når Pc ikke finner DV kamera mitt. Jeg har et Sony trv 20 kamera og et Texas instrument firewire kort. Kortet er å finne i system og skal etter forholdern virke. Trenger jeg noen form for drivere utenom. Testet med movie maker men får beskjed om at den ikke finner kamera.Skal jer finne kamera i min datamaskin når det er tilkoblet, slik som USB ?. Er det noen som kan gi meg noen tips ? Takker Hilsen KAN Lenke til kommentar
kan1 Skrevet 14. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2006 Hei Jeg testet i dag med et nytt Canon kamera og PC fant dette med en gang, er det noen som har noen tips til hvordan jeg skal få PC til å finne mitt Sony DCR trv20E. Det har virket tidligere, men jeg husker ikke om jeg trengte noen form for drivere mot firewire. Hilsen KAN Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Til vanleg treng ein ikkje noko ekstra drivarar for firewire. Om du har mogelegheit, prøv Sony-kameraet på ein annan PC. Om det ikkje fungerer der heller, kan firewireporten på kameraet i verste fall vere øydelagd. Kor mykje det vil koste å reparere noko slikt har eg ingen ide om. Lenke til kommentar
kan1 Skrevet 14. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2006 Til vanleg treng ein ikkje noko ekstra drivarar for firewire. Om du har mogelegheit, prøv Sony-kameraet på ein annan PC. Om det ikkje fungerer der heller, kan firewireporten på kameraet i verste fall vere øydelagd. Kor mykje det vil koste å reparere noko slikt har eg ingen ide om. 6103746[/snapback] Eg har testa på en annen PC med dårlig resultat, så eg får sjekka med et verksted. Takk for hjelpå Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 prøv med strømledningen i kameraet. kan hjelpe. Noen firewire kabler gjer strøm til kameraet, mens noen ikke gjør det. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Er berre 4-pins-firewire som vert brukt i kamera, og dei fører ikkje straum, so batteri/straumleidning er nok i... Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 well, then i dunno. spør de som laga kameraet eller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå