Øystein.F. Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Vivendi har nå kommet med den offisielle bekreftelsen om Warcraft-filmen, som mange ivrige Warcraft-fans har venta stille på. Les mer Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 hmm..kan bli bra det. men lurer litt på korleis storyen blir... Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 syns det nesten er litt rart at det har vert så liste respons her på forum ang dinna filmen Lenke til kommentar
Mith Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Tja, bare de ikke ødlegger så er det greit for meg. En bedre nyhet hadde jo vært feks. StarCraft 2 evt. WarCraft 4, men men film blir sikkert greit det også. Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Dette kan jo bli veldig bra Uwe boll som director hadde gjort seg, haha ^^ Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Full rollebesetning, uten polygoner? Betyr dette altså at det ikke blir animasjon som introen til WC3? Men altså ekte menneskelige skuespillere? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Herregud. Jaja, blir ihvertfall morro å se de lange køene utenfor kinoer. Blir nok verre enn ved Star Wars filmener, teh n3erdz in c0stumes ftw!! :!: Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 (endret) Full rollebesetning, uten polygoner? Betyr dette altså at det ikke blir animasjon som introen til WC3? Men altså ekte menneskelige skuespillere? 6074931[/snapback] Det står jo i artikkelen at det ikke blir en animasjonsfilm Dette har jeg ventet på utrolig lenge, men da i form som en animasjonsfilm..Men men, det hele høres jo lovende ut. Får bare håpe det ikke blir en B-film. Endret 10. mai 2006 av San_Lopez Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Dette hørtes spennende ut =) Lenke til kommentar
aboplotok Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 (endret) Jeg tviler sterkt på om Blizzard lar filmen bli dårlig. Så jo hvordan det gikk med SC: Ghost da de var litt misfornøyd med det. Dessuten har vel Blizzard nok penger på bok nå til å gjøre det til en suksess. (Klarer nesten ikke tenke meg hvor jævlig det må ha vært for de som jobbet dag inn og dag ut for å lage det spillet så bra at Blizzardledelsen skulle bli fornøyd for så å se alt gå rett i dass) (Ja, kanskje jeg liker lange setninger da) Endret 10. mai 2006 av SEeKz0r Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Hva skjedde egentlig med SC Ghost? Må gjerne gi meg en link, skjønnre at det er litt OFF Topic Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 (endret) Dette kan enten bli råbra, eller noe møkker... Men tviler sterkt på at Blizzard vil gi ut en drittfilm... Lurer på hvilken tid den vil ta seg av.. første krig? Thralls oppvekst? Arthas vei mot å bli Lich King? hele WC3? Så enormt mye bra de kan hente... Nei, gi med en 3x1.5time eller noe slikt. allt for mye bra som de ikke må utelate! 2 ord om dette: Ambisiøst, utfordrende. Tror de skal legge seg skikkelig i selen for å få tillfredsstillt fansen Endret 10. mai 2006 av BrAtTeRn Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Dette blir veldig bra eller veldig dårlig... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 gleder meg.. Halo film, Warcraft film, it's all good Lenke til kommentar
Galdrafadr Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 genialt dette her da! det er jo så utrolig mye å hente fra warcraftverdenen. som mange nevner her er jo thrall og arthas noen karakterer.. gleder meg! Blizzard er strenge.. det er derfor jeg tror filmen blir bra. men siden det ikke blir en animasjonsfilm, mister jo filmen litt av warcraft sjarmen med den , hva skal jeg si?, "cartoony" grafikken. og la bare merke til at Mith ikke nevnte Diablo 3 i lista si.. hvordan kunne du glemme D3!? Lenke til kommentar
Mith Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 og la bare merke til at Mith ikke nevnte Diablo 3 i lista si.. hvordan kunne du glemme D3!? Jeg vil ha mer WarCraft & StarCraft og gjerne en animert film i ren wc3-intro-stil. Er ikke så veldig klar for skuespillere. Men men, kan ikke få alt her i livet skjønner jeg. Får vel håpe på at det snart kommer noe nytt på strategi-fronten fra blizzard. Diablo grinding kan godt vente til jeg har glemt wow grinding Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Kan bli bra dette =) Håper det ikke blir som Ringenes Herre filmene (ikke at de er sårlige da)... Hmm Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Håper på ein film basert på krigen mellom orcs og humans. Som Warcraft 1 og 2 handla om. Warcraft 3 og WoW blir for sært/nisje for filmformatet. Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 I følge Aftenposten hadde de dette å si. "Filmen kommer derimot ikke til å basere seg på en historie tatt fra et av spillene, som har kommet ut siden 1994. Det kommer til å bli skrevet en helt ny historie til filmen, som selvsagt kommer til å inkludere både troll, alver, orker og zombier." Bryr meg midt i brunøyet om denne filmen hvis Arthas ikke er med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg