Gå til innhold

Søvn - Får du nok av det?

Sidious

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer litt ann på når jeg starter dagen etter. Onsdager og de fleste torsdager (hvis jeg skal på skolen på torsdagen da) starter jeg 10. Ellers 0815, så det varierer mellom 6 og 9 timer. (Har i perioder problemer med å sove, så noen ganger kan det være endel mindre, dessuten er jeg av typen som trenger masse søvn, får med andre ord som regel for lite.)

I helgene er det vanligvis 11-12 timer, med mindre jeg har vært på lan da.

Lenke til kommentar

8-9 timer i uka og 10-12 i uka.

Jeg var oppe fra mandag morgen til torsdag kveld en gang.. Anbefaler det ikke.. følte meg helt bortevekk..

6077096[/snapback]

Etter 72 timer uten søvn slokner kroppen helt :ermm:

Endret av Impetus90
Lenke til kommentar

Får altfor lite søvn ja, men jeg tar det nok litt igjen i helgene (dog ikke så mye som jeg burde). Og så sover jeg på buss/i bil på vei til fra skole.

Sover vel omtrent en 5-6 timer hver natt. Ja, jeg vet det er altfor lite, og ikke særlig bra, men..det er nå sånn det er. :p

Lenke til kommentar

Blir vel 6-8 timer hver natt, med mindre jeg har lagt meg seint og tvinges opp av tidlige forelesninger. Jeg hater vekkerklokker! Føler meg så utrolig ødelagt om morgenen, har overhodet NULL energi. Ligger gjerne våken halvannen time før jeg står opp, orker rett og slett ikke.. Sløv fram til klokka 14-15, i seng mellom 23 og 24 engang, men er som regel våken til mellom 01 og 02. Opp igjen rundt 08-09. Au.

Endret av jlarsen83
Lenke til kommentar

Altfor lite i skoledagene. Som regel legger jeg meg ikke før 01.00 (Seinfeld på tv3:(). I helgene pleier jeg å sove 10-12 timer. Jeg spilte ekstremt mye wow før, og da sov jeg mye i ukedagene. Husker en dag jeg kom hjem fra skolen, la meg 15.00 og stod opp 07.00 dagen etterpå, rimelig ekstremt i en ukedag.

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...