Gå til innhold

Søvn - Får du nok av det?

Sidious

Anbefalte innlegg

Heisann!

Først av alt; beklager på det dypeste om en slik topic har vært oppe fra før av. Jeg er simpelthen interessert i å høre hvor mye hver og en av dere sover. Hvor mange timer sover du på en vanlig dag, og hvor mange timer sover du vanligvis på en fridag? Ettersom jeg nå lagde denne topicen burde vel jeg starte, som seg hør og bør.

Vanligvis sover jeg 6-8 timer på skoledager, og fort 10-12 timer om jeg er hos dama i helgene. Om jeg er hjemme i helgene, eller om dama er her sover jeg av en eller annen grunn omtrent like mye som på en vanlig skoledag.

Neste, vær så god. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg sover vanligvis en 5-6 timer på hverdager og det er alt for lite. Problemet er alltid at jeg får masse energi sent på kvelden av en eller annen grunn (overtrøtt kanskje :)). I tillegg er det jæ.... vanskelig å forlate pcen enkelte ganger, selv om jeg ikke gjør en dritt..

Det morsomme er jo at jeg mister all koordinasjon både i CS:S og i fotball når jeg er så trøtt :)

I helgene sover jeg vanligvis rundt 12 timer, uavhengig av om samboer er der eller ikke..

Lenke til kommentar
Varierer. I helgene pleier jeg vell å få nok. Vis jeg ikke har vært ute på flaska, da sover jeg elendig.

6074150[/snapback]

Ja, det pleier å bli slik. Våkner vanligvis omtrent uthvilt etter bare en 6-7 timer i helgene hvis jeg har drukket. Har jeg ikke blir det fort 12-13 timer søvn til vanlig. Kanskje man sover ekstra bra når man er litt møkkings

Endret av marsboer
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg sover 5-6 timer hver natt, og det holder lenge. I helgene sover jeg 8 timer. Jeg tror det lengste jeg har sovet i strekk er 10 timer, det var etter TG05 og 1 uke nesten uten søvn. Jeg sover heller aldri på dagen. Jeg er veldig opplagt fra kl 2200 og utover. Er et nattmenneske. Så lenge jeg holder meg innenfor den sunne grensen, mellom 6 og 9 timer, er jeg fornøyd. Søvn er ikke en prioritet for meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...