SAGE Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Holder på å laste ned en fil på litt over 700mb og har kommet til 460mb(herregud kor treigt kazaa er!). Installerte nettopp et program som vil restarte maskina, men jeg vet ikke om jeg skal tør... Hva vil skje med nedlastinga? Lenke til kommentar
Erra Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Hehe, vent med å slå av maskina du for å være på den sikre siden..ikke sikkert du finner fila igjen heller om du kobler av :smile: Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Sett den på pause.. Da er den der når du har restartet! :smile: Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Quote: SAGE skrev (2002-10-04 18:28):Holder på å laste ned en fil på litt over 700mb og har kommet til 460mb(herregud kor treigt kazaa er!). Installerte nettopp et program som vil restarte maskina, men jeg vet ikke om jeg skal tør...Hva vil skje med nedlastinga? En god grunn for å ikke bruke kazaa og andre p2p programmer. Er sinnsykt treikt. :razz: Lenke til kommentar
bergangster Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Ikke noe prob å slå av/restarte maskinen selv om kazaa holder på, eneste måten jeg noensinne har mistet en kazaa-fil på var ved å åpne den (som download239745917623ellernoe.dat) i Windows Media Player. Da forsvant den. Men jeg slår av maskinen min i hytt og pine, og det er ihvertfall ikke noe problem! Lenke til kommentar
Ronny M Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Det er ikke sikkert det nei. Det kan være noen andre som tar den ledige slotten mens du rebooter. Du holder ikke av en slot fra han du laster ned fra selv om du setter på pause. En annen ting er det å installere noe i det hele tatt mens kazaa kjører eller noen andre programmer for den sakens skyld. Tommelfinger regel: Lukk alt av programmer som kjører før du installerer nye program for å være sikker på at alt blir installert riktig. Reboot er viktig selv om du ikke får beskjed om det! Sikkert unødvendig noen ganger men du kan unngå mye trøbbel. Det var dagens tips fra meg :smile: Lenke til kommentar
bergangster Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Joda, men sannsynligheten for at det bare er en person som har den filen du laster ned, er ikke å stor, dessuten er det bare å smøre seg med tålmodighet. Poenget mitt var bare at resume ikke er noe problem på Kazaa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå