EG-s Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 avinstallerte intel proset 9, men etter en reboot nekter masinen å gjenkjenne kortet. inget trådløst nettverk under "network connections" etc. i device manager gjenkjennes den ikke, men kun spm tegnet ved "network controller". Har prøvd å oppdatere driver fra både winxp cd, og proset software men intel 2200 kortet nekter å gjenkjennes. har prøvd Start > Control Panel > Add Hardware men kortet er selvfølgelig kun listet som network controller med det gule spm. tegnet. så hva er galt her? har avinstallert proset før uten å skaffe slikt problem Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 (endret) Du klarte vel å avinstallere selve driveren til kortet også? Det samme skjedde med meg. Bare installer Proset på nytt, og så fjerner du bare alt unntatt "Wireless Adapter"-tingen. Endret 10. mai 2006 av MrGlenn Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 ja, etter 20 forsøk fant maskinen til slutt driveren. nyeste proset virket ikke så bra med routeren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå