Smeltelim Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Gjør det samme som deg Capy, så nå er det vel bare 3 igjen på lager hadde egentlig tenkt til å vente, men når de sier det er på lager er det bare å prøve seg og kanskje ende opp med ett nytt ratt, hadde vært en fin bursdagsgave til meg selv det! Lenke til kommentar
milkwood Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Skjønner at G25 er det beste til pc, men hvem er det beste til xbox nå? er det dødt løp mellom logitech og microsoft.. kommer litt ann på hva man liker? Lenke til kommentar
md_86 Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Blåser litt liv i denne tråden. Har veldig lyst på G25 til 360, men skjønner at det ikke finnes. Altså jeg vet det er et alternativ til 360 fra Logitech med ratt og pedaler. Men jeg ønsker clutch, girkule i tillegg. Hvilke andre alternativer på markedet kan jeg evt velge mellom? Takker for svar! Lenke til kommentar
headsplitter Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Blåser litt liv i denne tråden. Har veldig lyst på G25 til 360, men skjønner at det ikke finnes. Altså jeg vet det er et alternativ til 360 fra Logitech med ratt og pedaler. Men jeg ønsker clutch, girkule i tillegg. Hvilke andre alternativer på markedet kan jeg evt velge mellom? Takker for svar! finnes ikke bedre ratt. Microsoft vil sikkert selge sitt eget ratt:( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg