HWE Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) det er (som det står) 16stk tilgjengelige av det partiet som kommer inn.. de har ikke fått dato på når det kommer.. og etter det han visste, så kom de til å få inn flere etter dette partiet også.. så jeg tror jeg (og dere som har lyst på det) kan ta det med ro.. det er jo en del "webshopper" som får det inn, og det er jo også forholdsvis dyrt.. men jeg kommer nok til å gå for ett slik ratt.. Ja som jeg sa over så har Logitech sagt at det blir tilgjengelig i lang tid selv om de sier det er "limited edition". Logitech G25 + GTR 2 må bli bra 7010682[/snapback] Jepp, og RACE (WTCC). Og rFactor, Live for speed, Richard Burns Rally, Grand Prix Legends, GTLegends mv. Har bestilt hos Netshop for et par uker siden, håper jeg er tidlig nok i køen til å få av første levering. Endret 6. oktober 2006 av hwe Lenke til kommentar
Smurfn Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 bestillte selv fra netshop for over 1 månede siden, cant wait Lenke til kommentar
Hansiii Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Mamoz og MPX har nettopp utsatt lager dato til starten av November, har noen hørt noe om at rattets release er utsatt? 6955828[/snapback] Det vet jeg ikke. Det jeg imidlertid vet er at jeg har G25 til test nå, og at en omtale kommer om ikke så lenge. 6956137[/snapback] Hvor blir det av testen av rattet? Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 Hvor blir det av testen av rattet? 7016491[/snapback] Ser den når jeg trykker alt+tab. Tror den blir publisert senest mandag. Lenke til kommentar
HWE Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Nytt review av G25 i Autosimsport: http://autosimsport.net/ (sim racing magasin i zippet pdf fil) Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Er det muligheter for en test fra gamer.no før man legger seg i kveld eller? Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 Er det muligheter for en test fra gamer.no før man legger seg i kveld eller? 7032662[/snapback] Omtalen er ferdig og sendt til publisering. Når den blir publisert kan jeg ikke garantere, men om det ikke skjer i dag så kommer den nok i morgen. Lenke til kommentar
Hansiii Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Leste nettopp omtalen av rattet, veldig bra, gleder meg enda mer. På slutten så nevner du at det kunne vært 7 gir, jeg syns det virker litt overkill, jeg har hvertfall aldri hørt om en bil med 7-girs manuell girkasse. Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 BMW F1 bilen i LFS har 7 gir. Og lastebiler har 12-18 gir. Lenke til kommentar
Hansiii Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Er jo ikke akkurat manuell kasse på F1 bilen i LFS. Er jo alltids personbiler med 7 gir også, men de har automat. Sant nok at lastebiler har mange gir, men har vel flere serier har de ikke Lenke til kommentar
HWE Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Må si jeg heller ikke kommer til å savne et syvende gir og hadde aldri forventet at et ratt til pc (eller en bil for den saks skyld) skulle komme med det - seks gir holder i massevis på H gir. Lenke til kommentar
trollmannen Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) Hehe... har ikke folk hørt om revers? Er nok av biler som kommer med girkasser som har 6 gir forover og 1 bakover. Endret 11. oktober 2006 av trollmannen Lenke til kommentar
HWE Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Hehe... har ikke folk hørt om revers? Er nok av biler som kommer med girkasser som har 6 gir forover og 1 bakover. 7050964[/snapback] Hehe...rattet har jo 6 gir forover og 1 bakover... BMW m5- 7 gir 7051728[/snapback] Ja den har 7 gir men ikke H gir. Det er en SMG kasse hvor man kan gire sekvensielt med girspaken eller med paddles på rattet eller automat. Lenke til kommentar
Daggy Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 (endret) Prøvde G25 på Electroworld i helgen. Kan ikke si jeg gleder meg noe mindre! Men jeg tror det fort blir november før vi har det i hus gitt... Endret 15. oktober 2006 av Daggy Lenke til kommentar
HWE Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Ja det drøyer - har fremdeles ikke sett noen bekreftede leveringsdatoer bortsett fra Gamezone som sier lanseringsdato er fredag 3. november. ( http://www.gamezone.no/index.php?main_page...oducts_id=26413 ) Stiv pris der forresten... Lenke til kommentar
Hansiii Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) På Mamoz har de nå plutselig endret datoen fra "Ubekreftet 10-12-2006" til "Bekreftet 26-10-2006" Så kanskje det ikke er så lenge til det kommer... Endret 24. oktober 2006 av Hansiii Lenke til kommentar
rbr Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 pixmania.com har fått dette settet på lageret. har kjøpt av de. Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 hmm, når mamoz har bekreftet i morgen, netshop har ubekreftet på lager i morgen, og komplett sier forventet forsendelsesdato i orderen min er i morgen, så er det vel bare å krysse alt man kan og håpe på det beste! Men så husker jeg jo at når det sto forventet forsendelsesdato 19/10 så forskjøv den seg med en uke dagen før Bestiller ikke fra pixmania, de skal jo ha over 500,- i frakt, også var det litt mye negativt om de i webshopguiden Lenke til kommentar
rbr Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 ja det koster litt mye i frakt men nå gidder jeg ikke vente lenger.så jeg kjøper fra de som får det først.alle de andre utsetter jo hele tiden. om alt går etter planen er det levert før helgen. gleder meg som bare faen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg