Daggy Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Virker jo ikke som dette mamoz er så galt? Ikke hørt om det før, og ser det er en del blanda reaksjoner. Men det er jo på pc deler da. Uansett er det fristende å bestille, men lurer på når komplett får det. Det er på en måte tryggest. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Må nesten skaffe meg visakort og 2500 med n gang jeg ^^ Får vel vente til pengene strekker til. Bare det ikke blir så lenge til! Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 Noen som vet om dette settet kommer med en x,y og en z akse?Slik at man skal kunne bruke gass og brems samtidigt f.eks. Andre logitech ratt jeg har prøvd, som MOMO har jo ikke muligheten for dette såvidt jeg vet. 6605776[/snapback] Skulle likt å visst det selv. Du kan jo bruke clutch og gass samtidlig. Men kan du bruke bremsen også? Er vel ingen som vet noe om det enda? 6606571[/snapback] Ja, clutchen må jo ha en egen akse. Men det jeg er redd for da er att dem da sammenkobler gass og brems i en egen akse slik att man ikke kan bruke dem separat. Noe som er litt kjipt. Man kan jo f.eks bruke "venstre-fots" bremsing i RBR for å kunne holde turbo-trykket oppe mens man deakselerer inn i en sving. Det samme kan man gjøre i Live for Speed også. Hadde vært kjekt, for det åpner for en raskere kjøre måte. 6606636[/snapback] Du kan velge separate akser på alle Logitech-ratt jeg har vært borte i. Dette rattet vil, slik jeg forstår det, bli på samme måte (velge om du vil ha separat eller felles akse for gass/brems), men med en separat akse for clutch. Grunnen til at man ikke ganske enkelt har tre fullstendig separate akser er hensynet til eldre spill, som ikke nødvendigvis har støtte for mer enn én akse. Lenke til kommentar
Daggy Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Hvorfor operer nesten alle nettbutikkene med 8/1-07 som dato for varen?? Trodde det var snakk om oktober jeg... Lenke til kommentar
HWE Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Hvorfor operer nesten alle nettbutikkene med 8/1-07 som dato for varen?? Trodde det var snakk om oktober jeg... 6671011[/snapback] Release er i oktober. Rattene er på vei fra Kina sjøveien. Kanskje de dukker opp i september... Hvorfor operer nesten alle nettbutikkene med 8/1-07 som dato for varen?? Trodde det var snakk om oktober jeg... 6671011[/snapback] Tipper de får rattene fra samme leverandør som har oppgitt feil dato/tyrkleif (vet vel ikke dato enda heller - en representant fra Logitech vet heller ikke nøyaktig) Virker jo ikke som dette mamoz er så galt? Ikke hørt om det før, og ser det er en del blanda reaksjoner. Men det er jo på pc deler da. Uansett er det fristende å bestille, men lurer på når komplett får det. Det er på en måte tryggest. 6617160[/snapback] Psdata har ihvertfall lagt høstnyhetene fra Logitech i systemet sitt, men ikke ut på web enda. Kommer på nettbutikken i løpet av noen dager. Men det jeg er redd for da er att dem da sammenkobler gass og brems i en egen akse slik att man ikke kan bruke dem separat. Noe som er litt kjipt. Man kan jo f.eks bruke "venstre-fots" bremsing i RBR for å kunne holde turbo-trykket oppe mens man deakselerer inn i en sving. Det samme kan man gjøre i Live for Speed også. Hadde vært kjekt, for det åpner for en raskere kjøre måte. 6606636[/snapback] Gass og brems er helt garantert på separate akser. Ikke noe å ofre en bekymrende tanke engang. Lenke til kommentar
[space] Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Noen ny dato for når dette er i butikkene? Prisen har jo kommet seg betraktelig! Lenke til kommentar
bekkalokk Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Dette må jeg nok ha, selv om det blir litt trist å bytte ut mitt gode, gamle, velfungerende Momo Force (Rød momo). Dette rattet sammen med GTR2 = lykke Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Noen som har en nøyaktig dato for når det kommer i nettbutikkene? Jeg SKAL bestille den dagen de får de inn. Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Her er hva jeg kan finne etter ett kjapt søk mamoz :Ubekreftet 07.09.2006 psdata: Ubekreftet 18.09.2006 mpx: Ubekreftet 08.01.2007 netshop: Ubekreftet 08.09.2006 ser ut til at det ikke finnes noe nøyaktig dato enda dersverre For min del skal dette bestilles med en gang det er en bekreftet dato og pris, gleder meg som en unge! Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Faen hvor elsk! ENDELIG et ratt med clutch og ordentlig gir! Faen hvor herlig. Dette skal nok kjøpes! Vent litt... Kommer G25 kun til PS2/3 og PC? Ikke til Xbox 360? Endret 4. september 2006 av Zappza Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Rattet kommer til PC. Så kan det også brukes på PS2 (og sikker på PS3). Lenke til kommentar
gebit Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Noen som har funnet ut om det støtter Toca 3? Har søkt, men intet hell.. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Hadde det ikke vert for penga så hadde jeg kjøpt det med en gang Tenk å brukt dette til Test Dirve og ikke minst GTR 2 Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Hadde det støttet Xbox hadde det vært kjøpt. Vet ikke om jeg gidder hvis det kun har støtte for PS og PC Lenke til kommentar
HWE Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Hadde det støttet Xbox hadde det vært kjøpt. Vet ikke om jeg gidder hvis det kun har støtte for PS og PC 6809189[/snapback] Det er et eget ratt for xbox360, se i artikkelen. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 (endret) Joda, men det har vel ikke girspake? Verken girspake eller clutch nei. Da dropper jeg det. Endret 22. september 2006 av Zappza Lenke til kommentar
Daggy Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 De gir meg falske forhåpninger tror jeg Netshop fremskynder?? Lenke til kommentar
Hansiii Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Mamoz og MPX har nettopp utsatt lager dato til starten av November, har noen hørt noe om at rattets release er utsatt? Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 Mamoz og MPX har nettopp utsatt lager dato til starten av November, har noen hørt noe om at rattets release er utsatt? 6955828[/snapback] Det vet jeg ikke. Det jeg imidlertid vet er at jeg har G25 til test nå, og at en omtale kommer om ikke så lenge. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 (endret) Desverre skal den axial feedback teknologien være underlegen normal force feedback. Husker jeg leste om det når rattet ble presentert på e3 (eller når det var). Vet ikke hvorfor de presser det fram, og ettersom microsofthjulet har force feedback er det ikke teknologien det er noe galt med... edit: en review som ikke sier at AF er dårlig, men et spennende alternativ, hva nå enn det betyr edit2: jepsipepsi "Axial Feedback provides vibration throughout the entire wheel", tatt fra reviewen til team xbox. Vi må nok vente på MS sitt FF hjul for den virkelig gode følelsen. Ifølge artikkellen skal rattet alikevell etterligne FF, uten at jeg helt skjønte hvordan... Endret 28. september 2006 av Pellepirat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg