Ankimor Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Hva skjer om jeg kjøper meg en mobil i feks, Danmark eller Sverige som ikke er tilknyttet noe abonement?? Går det å bruke den her hjemme i Norge? Jeg har sååå lyst på denne mobilen, men den er vist ikke å få tak i her, siden dette er en kampanje mobil i forbindelse med turne. RW_mob.bmp Rob_mob.bmp Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Burdte ikke være noe problem det. Så fremt den er unlocked til noe firma.. Lenke til kommentar
Ankimor Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 Det er et samarbeid med t-mobile og Sony... Så vidt jeg vet er ikke t-mobile i Danmark eller Sverige, men de er å få kjøpt under konsertene der nå i sommer. Håper du har rett.. Lenke til kommentar
bluntmant Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Mobiler er ikke "låst" til landet de er kjøpt i. Så ja, det går fint an å bruke en svensk tlf i norge. Lenke til kommentar
Ankimor Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 Så med andre ord.. kan jeg kjøpe mobil i utlandet, og sette inn mitt simkort uten problemer?? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Ja, bare snakk med ekspeditøren om at det ikke er låst. Eneste ganger det ikke skulle fungere er om telefonen ikke passer til gsm-nettet men det er ikke tilfelle her. Har kjøpt telefon i asia, ikke noe problem. Var siemens og de tillater deg å nedlaste norsk ordbok på nett så da var alt iorden. Lenke til kommentar
bluntmant Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Så med andre ord.. kan jeg kjøpe mobil i utlandet, og sette inn mitt simkort uten problemer?? 6075415[/snapback] yeah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå