Gå til innhold

Sneakpeak på hvordan det er å spille Wii!

FFX

Anbefalte innlegg

Fy flate så rått, dersom dette er realitet blir det Wii for alle penga, det der virka fantastisk. Og grafikken var knall, ikkje noko som dei bileta frå Tony Hawk, som garantert ikkje er til Wii.

6074107[/snapback]

De bildene som er fra Tony Hawk er til Wii..

Grafikken på Wii ligger såvidt hakket over ps2 og xbox.

Da hardware i Wii er såvidt bedre enn på PS2 og xbox.

Er bare at Red Steel ( som er tittelen på det FPS spillet dere snakker om ) har klart å få ut mer av Wii enn det de fra Tony Hawk har klart.

6080451[/snapback]

Eg har lest at dei er betaversjonar og ikkje er representative for det ferdige produktet, har du noko grunnlag for at dette er den grafikken me får?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Grafikken på Wii ligger såvidt hakket over ps2 og xbox.

Da hardware i Wii er såvidt bedre enn på PS2 og xbox.

Nei, det stemmer ikke. Wii ligger nok langt foran alle konsoller fra forrige generasjon, selv om den ikke har samme rå kraft som PS3 og Xbox360. Men på den annen side må de to sistnevnte takle HD-grafikk, noe Wii ikke trenger å gjøre, så på en vanlig TV er det ikke sikkert det blir så stor forskjell likevel.

Er bare at Red Steel ( som er tittelen på det FPS spillet dere snakker om ) har klart å få ut mer av Wii enn det de fra Tony Hawk har klart.

Hva mener du? At Red Steel er overnaturlig og at Wii egentlig ikke skal ha bra grafikk? :w00t:

Lenke til kommentar

Synes en del mennesker viser at de ikke tenker gjennom ting spesielt når de snakker om grafikken på Wii. I og med at Gamecuben faktisk hadde bedre grafikk enn PS2 ville det ikke vært ganske merksnodig om Nintendo brukte 5 år på å lage en ny konsoll med dårligere grafikk en den forrige de ga ut?

Lenke til kommentar

ikke sant..mange som er raske på avtrekkeren. Jeg gleder meg fælt til wii.. Og det begynte jeg med når jeg så red steel traileren i går, + tennis klippet. Ser så moro ut å spille at jeg nesten driter på meg..

Nå kan jeg nesten ikke vente.Har ikke hatt det slik med noen konsoll siden første gang jeg så dreamcast i live.. (når ps1 liksom var det beste...)

Lenke til kommentar
Når er det denne konsollen kommer til Norge ? Jeg kjenner at jeg bare MÅ ha en slik! ;)

6086277[/snapback]

Virker som at det blir verdenslansering i fjerde kvartal, men tror det blir noen måneder mellom hver region. Men Nintendo har ikke avslørt pris og nøyaktig dato ennå. Vi får nok vite noe mot sensommeren tenker jeg.

Lenke til kommentar

Ryktene sier at Wii blir veldig billig, og ryktene sier også at prisen vil bli 249,- euro, og hvis det stemmer så kan jeg tenke meg en veiledendes pris på 2490,- her i Norge. Sannsynligvis 1990,- på Elkjøp og andre større kjeder (Disse norske prisene er ren gjetting fra min side da).

Lenke til kommentar

Will Wright (skaperen av Spore) om Wii:

I'm rooting for Nintendo. What I don't like is that the way the Wii controller works depends a lot on how close you are to your TV. If you are five feet away it feels one way. If you are 10 feet away, it feels completely different.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...