Gå til innhold

Sneakpeak på hvordan det er å spille Wii!

FFX

Anbefalte innlegg

Poenget TwiiK er at man kan gjøre det i sin egen stue. Spillbarhet, nytenkning og moro er Nintendo sin idè. Og samtidig gjøre noe med interaktiviteten er genialt. Å være interaktiv på et nivå over Eye-toy og dansemattene er nettopp Wii gjør. Og jeg tror også du kommer til å gjøre når du får prøvd det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Såg bra ut det der. Spørs om det ikkje blir ein Revo...Wii i tillegg til PS3. :D

Forstår forøvrig ikkje kvar dette sinnet mot Sony kjem ifrå. Dei kan berre pakke saman og reise ifrå E3? Kanskje på tide med ein verkelegheitssjekk? Dei ligg an til å ha den beste maskinvara, Bluray-spelar som eit kjekt tillegg, ei god nett-teneste, og eit stort og bra spelutvalg. PS3 vil truleg selge best, og det er ikkje BERRE på grunn av namnet. So eg trur dei skal få lov til å delta på E3 på lik linje med dei andre.

Men ros til Nintendo som absolutt vinn på nytenking denne gongen. Nintendo har alltid vore bra, og eg håpar dei kaprar ein større bit av kaka no. Det fortener dei. :)

Kay

Lenke til kommentar
Sony skal få lov til å være der, men jo Sony kommer til å vinne konsollkrigen igjen, men det er bare på grunn av navnet.

6074944[/snapback]

Kva med best maskinvare, best utstyrsnivå, og mange svært gode spelseriar (som Final Fantasy og Metal Gear). Eg trudde det i alle fall var derfor eg skulle ha PS3. Tek eg feil? Er det eigentleg namnet som er motivasjonen min? Eg trudde i tillegg at det var Nintento-namnet eg likte best...er det ikkje det?

Kay

Lenke til kommentar

Hva du liker best aner jeg ingeting om, og egentlig bryr det meg ikke heller, for jeg har ikke tenkt på noen måte å påvirke hva du vil ha, det er rett og slett ditt valg. At du vil ha PS3 fordi du liker spill som MGS og FF er en god ting, du er da en av de smarte.

Derimot finnes der veldig mange konsollkjøpere her i verden som kjøper Playstation fordi det er playstation og playstation er kult og voksent (for det meste er disse personene barn på 13-16 år som vil være kule).

Jeg synes ikke Playstation er møkk, jeg liker mange av spillene, og selv om jeg sånn sett har bestemt meg for å droppe PS3 så kan meninger fort forandres. Jeg griner over at jeg mister muligheten til MGS med å ikke kjøpe PS3.

Hadde vi tatt personer som virkelig kjøper konsoller fordi de elsker spill, så tror jeg nok markedsandelene vil vært litt jevnere, og ikke så sonydominert.

Lenke til kommentar
Såg bra ut det der. Spørs om det ikkje blir ein Revo...Wii i tillegg til PS3. :D

Forstår forøvrig ikkje kvar dette sinnet mot Sony kjem ifrå. Dei kan berre pakke saman og reise ifrå E3? Kanskje på tide med ein verkelegheitssjekk? Dei ligg an til å ha den beste maskinvara, Bluray-spelar som eit kjekt tillegg, ei god nett-teneste, og eit stort og bra spelutvalg. PS3 vil truleg selge best, og det er ikkje BERRE på grunn av namnet. So eg trur dei skal få lov til å delta på E3 på lik linje med dei andre.

6074915[/snapback]

Hvis jeg skulle valgt to konsoller hadde det blitt Xbox360 og Wii prisen av de to blir jo omtrent det samme som prisen av PS 3 :wee:

Det var høyst overdrevet og var en slags klassifisering av de ulike, Sony kom dårligst ut av pressekonferansen, microsoft på nummer to og nintendo på en klar førsteplass. Og jeg valgte da å eksemplifisere det ved å tydelig vise hva min mening om presentasjonen til de forskjellige var. Kanskje litt vanskelig å forstå, men jeg har en litt innviklet tankegang :p .

Var aldri på noen måte meningen å henge ut Sony egentlig, synes egentlig Sony har vært ganske gode på litt nytenkning før, men i år feilet de rett og slett og de hadde lovet for mye de ikke klarte å holde.

Ellers må jeg si meg veldig enig i innlegget til Eddie81 som er like over mitt.

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Sony skal få lov til å være der, men jo Sony kommer til å vinne konsollkrigen igjen, men det er bare på grunn av navnet.

6074944[/snapback]

Kva med best maskinvare, best utstyrsnivå, og mange svært gode spelseriar (som Final Fantasy og Metal Gear). Eg trudde det i alle fall var derfor eg skulle ha PS3. Tek eg feil? Er det eigentleg namnet som er motivasjonen min? Eg trudde i tillegg at det var Nintento-namnet eg likte best...er det ikkje det?

Kay

6074960[/snapback]

Hva med at den er så dyr at det bare er tragisk? Hva med at de har kopiert xbox live, og delvis stjålet ideen til Wii remote da de oppdagget at den ville bli en suksess? Hva med at Sony er den utvikleren som kommer med flest oppfølgere og færrest nye spill? Dette er nok noen av grunnene til at mange mener Sony hadde den dårligeste presskonferansen og mange ble skuffet. Jeg tror Sony vil selge flest konsoller, desverre, da de absolutt ikke fortjener det etter all den propagandaen og de rene løgnene som de har servert fansen.

Lenke til kommentar
Bare d som er synd er at grafikken er så elendig.. Men skal alikevell kjøpe Wii:)

6076691[/snapback]

Det er det Wii skal bevise. At grafikk ikke er alt! Hva er vitsen med å pumpe en maskin stappfull av steroider (Ja, jeg vet steroider ikke gjør de sterkere, men du skjønner poenget?), når man kan bruke en faktor som ikke krever mye kraft, bare mye hjerne? Den faktoren er spillefølelse. Grafikk er jo kanskje litt viktig for spillefølelsen, men langt ifra essensielt. Det viktigste er at det skal virke som om du er en del av spillet, og det er det Wii gjør som er så fantastisk.

Lenke til kommentar

Hmm definitivt et nyskapende kontrollsystem som om mulig vil ha mange fordeler både her og der "sannsynligvis også noen bakdeler...". Men antar at ytelsen vil bli underlegen Xbox 360 og garrantert PS3. Når det gjelder grafikken har jeg sett andre trailere der den ikke er særlig overbevisende. :nei: Når det gjelder salg av konsoller er og blir Sony den beste i de senere konsoll generasjoner og det har jeg ingen grunn til å tro at de ikke vil bli i den kommende også.

Lenke til kommentar
Hva du liker best aner jeg ingeting om, og egentlig bryr det meg ikke heller, for jeg har ikke tenkt på noen måte å påvirke hva du vil ha, det er rett og slett ditt valg. At du vil ha PS3 fordi du liker spill som MGS og FF er en god ting, du er da en av de smarte.

Derimot finnes der veldig mange konsollkjøpere her i verden som kjøper Playstation fordi det er playstation og playstation er kult og voksent (for det meste er disse personene barn på 13-16 år som vil være kule).

Jeg synes ikke Playstation er møkk, jeg liker mange av spillene, og selv om jeg sånn sett har bestemt meg for å droppe PS3 så kan meninger fort forandres. Jeg griner over at jeg mister muligheten til MGS med å ikke kjøpe PS3.

Hadde vi tatt personer som virkelig kjøper konsoller fordi de elsker spill, så tror jeg nok markedsandelene vil vært litt jevnere, og ikke så sonydominert.

6075200[/snapback]

Ok, misforsto nok kva du meinte. Tolka det i retning av at namnet var den einaste grunnen til å foretrekke PS3. Men du sa no kan eg faktisk til dels vere einig i. :)

Kay

Lenke til kommentar
Hvis jeg skulle valgt to konsoller hadde det blitt Xbox360 og Wii prisen av de to blir jo omtrent det samme som prisen av PS 3 :wee:

Den er dyrast, men so får du jo ein Bluray-spelar med på kjøpet. Ville vel ha kosta meg nokre kroner om eg skulle kjøpe ein ved sidan av.

Det var høyst overdrevet og var en slags klassifisering av de ulike, Sony kom dårligst ut av pressekonferansen, microsoft på nummer to og nintendo på en klar førsteplass.

Jaudå, om eg skulle kjøpe pressekonferansar, hadde det sikkert ikkje blitt Sony. :p

Det er greit nok at folk foretrekk XBox 360 og Wii, har ingen problem med det. Men eg byrjar å bli litt lei den stadige hakkinga på PS3. Folk framstiller det jo som om det er søppel og som om idioti var einaste grunne til å ville ha ein. Når sanninga er at PS3 truleg vil bli best på fleire viktige område.

Kay

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...