amiganostalgia Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Kort sagt: Er det "spesielle" pin kontakter på vifter inne i en PSU og hva annet bør en vite før evt. en skulle gått i gang med å skifte ut vifter i en PSU. ? Jeg er klar over garanti osv. Tenkte jeg skulle spørre før jeg evt. skrur den ut igjen og styrer på. Jeg må også gå til innkjøp av viften/e (det er 2stk i min TT PurePower 680w) så evt. anbefalinger etc er velkomne. Tankegang: Nylig har jeg blitt veldig oppmerksom på støy.Mye grunnet jeg har nå ett luftigere kabinett i bruk i min daglig pc. Jeg har en TT 680W jævel i pc'n, left over fra et annet kabinett (hvorav jeg kunne IKKE høre den i det hele tatt)), som jeg enten tenker at jeg skal "erstatte" og hive tilbake i en annen pc, eller evt. skifte viftene som er inni. Jeg byttet ut den bakre/ytre grillen, og det fjernet en god del vibrasjon/irritasjon. Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2006 De fleste, om ikke alle psu'r har vel direkte loddet viften fast, men er det alternativ ? Noen må jo ha erfaringer med dette.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå