Josæjo Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Har to gamle skjermkort : et nvidia riva tnt2 pci og ett ati rage 128 gl agp. Jeg vet at kortene er ganske gamle, jeg skal kjøpe meg data etter jul uansett. Men hvilket bør jeg bruke nå? Jeg får ikke til å installere opengl på Ati kortet i 2000 heller.. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Jeg har et ATI rage 128 pro som fungerer fint med openGL i windows. (Det er sinnsykt tregt til spilling, men så bruker jeg det bate på jobb-PC'n da.) TNT2 er helt klart å foretrekke. Hvilket TNT2 er det? Ultra, standard eller vanta? Alle skal støtte openGL men vanta'en er veldig treg i forhold til de andre. Lenke til kommentar
Josæjo Skrevet 4. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2002 Jeg er ikke helt sikker men tror det er et vanlig standard kort... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Ok, bruk det. Det er garantert bedre enn det ATI-kortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå