Avean Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) Merke: Honda Type: Civic Coupe ESi År: 1994 Km: 155000 Motor: Hemmelig Styling: Erebuni GTR Vinge, SWAAT Frontskjørt, Carcept Sideskjørt, M3 Lys (Elektrisk), Valsa frontskjermer, Lambokit +++++ diverse interiør Imponert fra Tyskland i 2005 og da var den seende ut som en ok alminnelig Sedan med typisk billig frontskjørt og sideskjørt fra maxpower. Jeg tok å skiftet ut alt og satset på den mest peneste designen jeg fant og endte opp med å blande en del merker. Frontskjørtet ble håndlaget i USA og bare det alene kostet 15 000. Installerte også lambodører etterhvert som har bydd på en del morsomme situasjoner Målet helt fra starten var å lage en mest mulig lik Civic som de sorte civicene fra første Fast and the Furious filmen. Jeg ble helt forelsket da jeg så de først men ettersom jeg holdt på med bilen så ble jeg mer og mer kresen og endte opp med noe ENDA bedre (Syns jeg ! ) Her er bilde av den da jeg først fikk den og syns den var rimelig pen standard også. At lakken er så velholdt for en 94 modell overrasket meg en del: Her er bilde av lambodørene i aksjon Litt mer av fronten som er en ufattelig aggressiv front Også ett bilde fra siden og syns jeg har beholdt veldig bra symmetri med bilen. Vingen er ikke overdrevet og passer veldig bra med kroppen til bilen. Også bremselys på vingen så den er ikke bare for show. Bilen skal selges iløpet av måneden her siden jeg ikke har råd til å gjøre den helt ferdig. Ville egentlig ta den med på utstilling men har ikke blitt slik. Har vel kosta på den litt over 100 000 antar jeg . Får igjen ca svada 0 for det men har nå i det minste vært morro Endret 9. mai 2006 av Avean Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Utrolig pen og gjennomført bil! Dette er den fineste Civicen jeg har sett noensinne. Vet at dette ikke er en annonse, men kan du gi meg en ca pris på bilen? Lenke til kommentar
Avean Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) Takk ! Jeg skal annonsere bilen for 130 000 og så får folk bare slenge inn bud som det passer dem selv. Men må få noen til å gå gjennom motoren før jeg legger den ut. Håper det blir iløpet av denne uken eller neste uke. Endret 9. mai 2006 av Avean Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Hadde jeg bare hatt 130 høvdinger til overs... trenger bil nr to, men ikke før til høsten igjen. Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Hvor mye koster lambo dører sånn ca ? Lenke til kommentar
ken36 Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) Jeg kan ikke helt skjønne hva denne har i katogori Worklog når bilen er ferdig for din del og skal selges? Dette lingner mer en sagsannose spør du meg Kanskje finn.no er et bedre sted og annosere, for dette er faktisk et grovt regelbrudd på dette forumet... Tråden er varslet inn til moderator som regelbrudd !! Endret 9. mai 2006 av ken36 Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Vel, en pen Civic. Lambodører er fett. Allikevel kunne felgene vært bedre. Tviler sterkt på at du får 130.000 for denne, men der har man jo en del faktorer. Lenke til kommentar
krizzzy Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Jeg kan ikke helt skjønne hva denne har i katogori Worklog når bilen er ferdig for din del og skal selges? Showcase? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 (endret) Vel, en pen Civic. Lambodører er fett. Allikevel kunne felgene vært bedre. Tviler sterkt på at du får 130.000 for denne, men der har man jo en del faktorer. 6074078[/snapback] 130,000,- er nok mer en drøm en realitet :!: Riktig pris på disse bilene er 30-50,000 kommer an på stand og km, samt at din er importert som faktisk slår negativ ut i forhold til pris... At du har kostet på bilen i styling/felger osv er dessverre ikke noe man får tilbakebetalt, så jeg er redd du dessverre blir fryktelig skuffet "eller får en skikkelig AHA opplevelse" når du selger denne bilen... Fin bil men forholdvis høy km- import samt liten målgruppe vil gjøre denne bilen tungsolgt, og for 130,000,- "håpløst" Jeg tipper 50-70,000,- max som erfaren bilselger hvis du møter rette kjøper http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...&tot=199&page=4 (4 år nyerer) som faktisk har nesten alt og si når du selger en bruktbil... Lykke til Endret 10. mai 2006 av Jada-jada Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Stiller meg bak Jada-Jada her. Ferdigpåsatt styling er verdt lite, da det gir mindre valgmuligheter i forhold til utseende av bilen enn hvis man kjøper en stock. Lenke til kommentar
exs Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 (endret) tja 130k er jo ikke umulig hvis han har en SINNSYK maskin i den med store påkostninger (det sto jo motor hemmelig) men er det bare en strikkmotor på 1,4-1,5L så er nok 130k en liten pipedream ja mange som ikke skjønner at masse plastikk og mods på bilen faktisk får bilen til og tape seg i verdi.... uansett så var det en fet honda Endret 10. mai 2006 av exs Lenke til kommentar
Avean Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 (endret) Tråden heter "Worklogs og Showcase" så er ikke galt å vise fram ferdige biler. Jeg er jo ikke ferdig "enda" egentlig så tenkte å vise resultatet sålangt. Honda Civic er uten tvil en av de mest populære bilene grunnet at det finnes ufattelig mye aftermarket deler til de pga rekke filmer som involverer dem, andre er at selv om det er en 1.6l med 130 hester så har Honda noe som heter VTEC. I vinter kjørte jeg en Rover med 200 turbohester og hva tror dere jeg synes var artigst ? Min bil Det er en turtallsmaskin og er langtifra så slapp som vanlige 1.6 litere. Hvis dere tar en titt på ESI Couper som blir solgt så starter de fra 130 og oppover, og disse bilene har deler som koster 10% av det mine kostet. Så 130 000 fra min side er JÆVLIG BILLIG. Lambodørene kostet 10 000, Vingen kostet 8 000, Fronten kostet 15 000, Sideskjørtene kostet 5000 , Neonkitt til 3000, Forsterker og Dobbel sub til over 12 000. En ganske påkosta civic ! Men 40-50 000 var en fin ting å si i denne tråden Snakk om å terge maks mulig hehehe. Endret 10. mai 2006 av Avean Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Du har en fin bil, det er ikke problemet. Problemet er at stylingen ikke legger noe på prisen. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 Jo selvsagt. Alle som kjøper Civic vil jo style den og er mange som kjøper ferdigstyla biler for å slippe kostnader med å kjøpe deler fra utlandet for så og lakkere dem etterpå. Tilpassing på bilen er heller ingen enkel oppgave. Klart jeg skal ikke kreve 250 000 for bilen men er rimelige dassbiler som går for 110-120 000. At jeg da krever 10 000 ektra da bare dørene kostet det syns jeg er rimelig ok. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Vi får se. Kanskje du er heldig. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 øøøøh, motor hemmelig? Etter det du har sagt er det en 1.6L v-tec motor, da er det forresten ikke en Esi. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 (endret) øøøøh, motor hemmelig? Etter det du har sagt er det en 1.6L v-tec motor, da er det forresten ikke en Esi. 6075493[/snapback] Da tenker du på LSi på 90 hester, den har vel ikke vtec nei. ESi som er en veldig sjelden type har 125 hester SOHC VTEC motor, mens VTi har 160 hester DOHC VTEC motor. Tror nok du har lest grovt feil en eller annen plassen. ESi er VELDIG pene biler Endret 10. mai 2006 av Avean Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 øøøøh, motor hemmelig? Etter det du har sagt er det en 1.6L v-tec motor, da er det forresten ikke en Esi. 6075493[/snapback] Da tenker du på LSi på 90 hester, den har vel ikke vtec nei. ESi som er en veldig sjelden type har 125 hester SOHC VTEC motor, mens VTi har 160 hester DOHC VTEC motor. Tror nok du har lest grovt feil en eller annen plassen. ESi er VELDIG pene biler 6075559[/snapback] Jeg trodde ikke 125 hesteren var V-tec, er ikke så inne på honda som du skjønner. Mixmastere og slikt lar jeg være til andre Å ja det er pene biler, bare så synd de er så små. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 Ja de er ikke særlig praktisk nei Morsomt hver gang jeg må kjøre på bestefaren min osv. Med styling osv så kan jeg egentlig ha max 1 passasjer før jeg begynner å tar nedi Lenke til kommentar
Opus Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Penser diskusjonen inn på temaet pris/salg igjen, stenges tråden umiddelbart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå