Gå til innhold

WoW har utviklet seg i feil retning


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Meget godt sagt Meld!

 

Jeg har satt meg på resting fra et meget fremgangsrikt guild nå og rerollet horde (var tidl. Aliance). Spiller bare sammen en kamerat av meg og kose spiller hverdag nå. Føles som om det var tilbake til "begynnelsen" igen. Spiller nå på Vek'nilash som er en ny realm uten en masse epix og store guild som dominerer hele serveren.

Lenke til kommentar

Hmm, er det noen vei man faktisk kan finne opp noe som krever skills for å få rewards for en gangs skyld? Synest egentlig Benediction og Rhok'Delar er slike quest. Det man faktisk kan dø relativt ofte for å endelig få strevet seg til rewarden. Slike quests som smaker best imo.

Lenke til kommentar
Meget godt sagt Meld!

 

Jeg har satt meg på resting fra et meget fremgangsrikt guild nå og rerollet horde (var tidl. Aliance). Spiller bare sammen en kamerat av meg og kose spiller hverdag nå. Føles som om det var tilbake til "begynnelsen" igen. Spiller nå på Vek'nilash som er en ny realm uten en masse epix og store guild som dominerer hele serveren.

6075391[/snapback]

 

:thumbup: Samme her, bare motsatt for meg var Horde og er nå Alliance.

Rerollet på ny server og koser meg :)

SM, ZG , Maraudon og ST igjen uten mas om epic jag.

Kun en guild på serveren som har tatt Nefarian, resten bare koser seg med wow.

Lenke til kommentar

Du sier at det var engang verdens beste MMORPG men likevel alle de feilene du ramser opp var jo ved lansering også. World of Azeroth er en vakker plass med eventyrrike omgivelser, MEN for det første er det tidenes DÅRLIGSTE customization motor noensinne i ett MMORPG. I ett MMORPG handler det om å lage en UNIK karakter både i utseende og attributter. I WoW har du bare noen få ansikt å velge mellom og hårfarge. Modellene er litt for dårlig animert og spesiellt menneskene ser ufattelig dårlig laget ut.

 

WoW dreier seg for det meste om grinding for å få det beste utstyret noensinne så du får overtaket i PvP. Samme hvor god du er i spillet med å vite hvilken kraft gjør det og det, så hjelper det ikke ikke hvis motstanderen har epics og du ikke. Så den som sitter lengst med spillet vil uansett knuse deg.

 

Det beste MMORPGet vil jeg heller si VAR Star-Wars: Galaxies PreNGE.

Endret av Avean
Lenke til kommentar
Meget godt sagt Meld!

 

Jeg har satt meg på resting fra et meget fremgangsrikt guild nå og rerollet horde (var tidl. Aliance). Spiller bare sammen en kamerat av meg og kose spiller hverdag nå. Føles som om det var tilbake til "begynnelsen" igen. Spiller nå på Vek'nilash som er en ny realm uten en masse epix og store guild som dominerer hele serveren.

6075391[/snapback]

 

Dessverre er det mange guild som alt har Hakkar på farm, og clearer alt opp til Ragnaros allerede.

Lenke til kommentar
Meget godt sagt Meld!

 

Jeg har satt meg på resting fra et meget fremgangsrikt guild nå og rerollet horde (var tidl. Aliance). Spiller bare sammen en kamerat av meg og kose spiller hverdag nå. Føles som om det var tilbake til "begynnelsen" igen. Spiller nå på Vek'nilash som er en ny realm uten en masse epix og store guild som dominerer hele serveren.

6075391[/snapback]

 

Dessverre er det mange guild som alt har Hakkar på farm, og clearer alt opp til Ragnaros allerede.

6075841[/snapback]

 

Nox har tatt razorgore til og med.

Lenke til kommentar

Har dere prøvd å rerolle til RP da?

 

Er en stoor RP fan selv, men har ikke spilt på RP server enda. Er ganske ny i WoW, men tipper det er mindre farming på RP servere.

 

Når jeg tenker på det så kan vel det å ta f.eks. Nefarian i en RP-scenario bli litt for vanskelig.. Men det skulle ha vært mulig!

Lenke til kommentar

hehe, RP'ing er gøy. Hadde det SYKT kult i LBRS en gang. Vi var 5 stk som brukte ca 10 timer på hele greia. Vi gikk hele veien, ikke noe løping, ingen snarveier, og forran hver fight måtte vi "telle" antall fiender, legge slagplan, og så rope og banne under selve fighten, slik det foregår i det virkelige liv. Da vi skulle ta ned Wyrmthalak, hadde vi store forbredelser med bål, matlaging, bandasje-mekking og noe så inni granskauen med bønner (prayers ;P)

 

RP'ing er gøy hvis man finner likesinnede mennesker. Selv spiller jeg på Earthen-Ring, er ikke allverdens RP'ere der, men JEG har ihvertfall storkost meg! Btw, en gå-tur fra SW til IF er utolig deilig og avslappende. Gjort det flere ganger, både alene og med venner :)

Lenke til kommentar
Meget godt sagt Meld!

 

Jeg har satt meg på resting fra et meget fremgangsrikt guild nå og rerollet horde (var tidl. Aliance). Spiller bare sammen en kamerat av meg og kose spiller hverdag nå. Føles som om det var tilbake til "begynnelsen" igen. Spiller nå på Vek'nilash som er en ny realm uten en masse epix og store guild som dominerer hele serveren.

6075391[/snapback]

 

Dessverre er det mange guild som alt har Hakkar på farm, og clearer alt opp til Ragnaros allerede.

6075841[/snapback]

 

Nox har tatt razorgore til og med.

6076034[/snapback]

 

Ja, skillet mellom hardcore's og casual's har blitt forfedelig stort. Skjønner heller ikke hvordan folk orker å powerlevle på 2 uker, for så farme pre-MC gear etc.

 

Hvordan kan de få noe morsomt ut av en slik spilleopplevelse? Vil de ha 5 minutter med ære og berømmelse for en "zomg server first!11"?

Lenke til kommentar

Meldarion, du har så evig rett.

I innlegget ditt finner du alle grunnene til at jeg sluttet med WoW.

 

Og honor-system og battlegrounds ødela all PvP.

Selv syntes jeg det morsomste med spillet var city-raids, og det prøvde jeg å få med guilden min på. Men, nesten ingen ville, de hadde jo ikke lyst til å få dishonorable kill.

 

WoW ble sakte men sikkert ødelagt, bit for bit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...