Gå til innhold

Noen som er på ByLAN i Bergen?


Anbefalte innlegg

Ja, da skal de fleste ha strøm... Noen mangler nettet, men jeg er online.. :wink: Noen flere?

 

Mvh.

Dings

deltaker på byLAN

 

_________________

"A body in motion was probably kicked out of bed by his mother... :roll: "

 

[ Denne Melding var redigert av: Dings på 2002-10-04 18:16 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg var der ikke, men var hjemme. Allikevel hang jeg mye på DC serveren ja :smile: jeg var [NGT][NO]Robkvi

 

 

Sådetså! Jeg skal i vinterferien.

 

Men var det virkelig bare 140 personer der ? Da reiser jeg heller til IPX03 for der er det 350-400 stykker.

 

Eller kanskje reise direkte fra bylan til ipx03, blir kanskje litt mange dager uten søvn ?

Lenke til kommentar

Quote:


Dings skrev (2002-10-08 11:04):

Killer-DT: Vi satt på hjørnet helt bak mot videokanonen. Det var jeg som hadde blått lys i PCen... Skal sikkert på ByLAN neste gang også. Håper det kommer flere folk da.


Mvh.

Dings



 

var ikke videokanonen langt vekke fra alle andre da? Nederst i salen?!?

 

Anyway det var sikkert 200personer der. Jeg er ikke imponert og jeg ville ikke ha gått hadde det ikke vært fordi jeg fikk gratis billetter.

 

leste dere om ByLAN i BA? Husker dere hun som var i fokus i den artikkelen? Tror det går an å se på bildene hvor hun satt. Jeg satt rett over bordet for henne.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
  • 10 måneder senere...
Killer-DT: Vi satt på hjørnet helt bak mot videokanonen. Det var jeg som hadde blått lys i PCen... Skal sikkert på ByLAN neste gang også. Håper det kommer flere folk da.

 

Mvh.

Dings

 

FÅr håpe du kommer da.

 

PS: dårlig gjort og poste det her da! Leser ikke overklokkingforumet lenger. Selv ikke for 1år siden. Men det er jo bylan i bergen om 3dager og det blir jo morsomt. Var ikke allverden personer der ifjor ,men var da noen.

 

Satt like ved KillerDT jeg. Og jeg fatter ikke hva dere mener med nettet. nettet mitt var stabilt helt ifra jeg fikk opp maskinen og til jeg slo av og pakket sammen.

 

Men en liten bump ,men det er jo høyaktuelt for dagen så jeg ser ikke noe galt idet.

Lenke til kommentar

God morgen!

 

Er her i år også jeg. Fin stemning bortsett fra at nettet var så godt som borte frem til 01:30 eller noe. Litt synd at crew ikke hadde tatt høyde for så mange personer når de la opp strømmen, men men.. Shit happens.

 

Sitter og sløver på plass 336 (rett ved siden av postkassen min ;) )

 

Dings

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...