TCi Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Her kan dere laste ned den filmsnutten av Mario Galaxy som ble vist på Nintendos pressekonferanse: http://beta.yousendit.com/transfer.php?act...49779553A9C03C9 Absolutt en tittels om jeg MÅ ha! Lenke til kommentar
HFL Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 minna litt om Mario på N64.. ikke at det er dårlig, for elsker supermario 64=) men Mario med sensorstyretingen kan bli litt rart.. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Jeg tror Mario med analog spake-styring var rart for dem som hadde spillt mario i 2D lenge. Men folk vente seg da til det, og ejg tror de fleste likte overgangen til 3D og nye kontrollmetode. Alt nytt er uvant, det tar bare tid å venne seg til det. Snorre Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Nåja, så er det ikkje sikkert nokon liker å spele på den måten. Eg er enda skeptisk. Feks Red Steel og Zelda kan bli tungt i lengden. Uansett så virker det så tøft at eg er villig til å sove utanfor butikken natt til lanseringsdato Lenke til kommentar
TCi Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) Tviler på at man trenger å veive så mye som det blir vist. Det er bare demonstrasjoner for å få folk til å forstå kontrollen bedre. Såg et klipp av at IGN testet Red Steel. I starten var det tungt å holdt opp armen, men han lærte å finne en god plass å hvile den etterhvert og satt ganske komfortabelt å spilte mot slutten. Endret 9. mai 2006 av TCi Lenke til kommentar
TCi Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 Den må du gi meg link til. 6073724[/snapback] http://media.revolution.ign.com/media/821/821973/vids_1.html Video Special Lenke til kommentar
Fedorov Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Så er dette Mario 18 eller 19 ? Må ærlig innrømme jeg har mistet tellinga. Heldigvis er gameplay alt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) Er dette noe Mario Kart greier? Husker når jeg kom hjem fra skolen, og spilte det med kompiser og drakk brus (Har jo emulert det på pc, og xbox 1, og spilt med nye kamerater i ettertid ) EDIT: ja, denne ser bra ut. Endret 9. mai 2006 av Bundy Lenke til kommentar
Neshaug Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 uff.. nå ble det plutselig alt for lenge til høsten Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Får håpe det blir bedre enn det tragisk dårlige Super Mario Sunshine, som er den dårligeste Mario tittelen etter Super Mario 2. Men hvis galaxy ikke lever opp til forventningene, så gjør nok New super mario bros på DS det, så da blir det Mario på meg uansett (PS: jeg liker mario mye bedre i 2D enn 3D). Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Det så jo veldig pent ut da. Tydelig at Wii klarer bra grafikk likevel Lenke til kommentar
Neshaug Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Får håpe det blir bedre enn det tragisk dårlige Super Mario Sunshine, som er den dårligeste Mario tittelen etter Super Mario 2.Men hvis galaxy ikke lever opp til forventningene, så gjør nok New super mario bros på DS det, så da blir det Mario på meg uansett (PS: jeg liker mario mye bedre i 2D enn 3D). 6074180[/snapback] Super Mario 2 er jo genialt! Lenke til kommentar
Gargarath Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Dette minner meg om Kirby Power Paintbrush/CanvasCurse eller wtf det heter Lenke til kommentar
Veni Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 alle som har sagt at wii ikke har bra grafikk kan unskylde seg nå Dette så UTROLIG rått ut Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Får håpe det blir bedre enn det tragisk dårlige Super Mario Sunshine, som er den dårligeste Mario tittelen etter Super Mario 2.Men hvis galaxy ikke lever opp til forventningene, så gjør nok New super mario bros på DS det, så da blir det Mario på meg uansett (PS: jeg liker mario mye bedre i 2D enn 3D). 6074180[/snapback] Synes Sunshine var ganske moro jeg, problemet var det latterlige forsøket på å lage en "historie" rundt det. Settingen passet ikke, marioverdenen skal være abstrakt! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2006 IGN har nå en HD-film av en av bossenen i spillet. Absolutt verdt å laste ned: http://media.revolution.ign.com/media/748/748588/vids_1.html (Planet Hopping, Boss Bot (HD Off-Screen) (05/11/2006)) Lenke til kommentar
Solid Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Ser spennende ut dette. Jeg gleder meg meget til å prøve dette. Though det blir en god stund til. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 (endret) Får håpe det blir bedre enn det tragisk dårlige Super Mario Sunshine, som er den dårligeste Mario tittelen etter Super Mario 2.Men hvis galaxy ikke lever opp til forventningene, så gjør nok New super mario bros på DS det, så da blir det Mario på meg uansett (PS: jeg liker mario mye bedre i 2D enn 3D). 6074180[/snapback] Synes Sunshine var ganske moro jeg, problemet var det latterlige forsøket på å lage en "historie" rundt det. Settingen passet ikke, marioverdenen skal være abstrakt! 6084751[/snapback] Problemet var at vannpistoltingen virket som om den bare var puttet oppå spillet uten mye ettertanke, og at kamera var vanskelig på et par brett. Men de abstrakte brettene uten vannpistoltingen er glatt noen av de beste 3D mario brettene noensinne. Super Mario Galaxy ser helt strålende ut. Endret 12. mai 2006 av Niskivara Lenke til kommentar
HFL Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 etter å ha sett den boss-videoen må jeg bare si at dette så utrolig kult ut..! Wii blir bare mer og mer spennende for hver video jeg ser.. gleder meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå