Jaybird Skrevet 17. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2006 Er det ikke enda en meny på den andre raden? Tror det er den siste menyer liksom.. Når du kommer inn i BIOS står du på meny:Standard CMOS Features. Da bare går du ett hakk til høyre. Gå inn der å ta scrnshot:-) 6118643[/snapback] Sånn.. Det står det på den andre siden.. Lenke til kommentar
Eyvind Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Finner ikke den menyen som jeg har.. Gå inn på hver meny og se om du kan finne "cpu frequency", "DRAM frequency", "cpu vold adjust" e.l.. Hvis ikke du finner dette må du kanskje prøve å oppdatere BIOSen? Lenke til kommentar
Jaybird Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2006 Finner ikke den menyen som jeg har..Gå inn på hver meny og se om du kan finne "cpu frequency", "DRAM frequency", "cpu vold adjust" e.l.. Hvis ikke du finner dette må du kanskje prøve å oppdatere BIOSen? 6123231[/snapback] Og hvordan gjør jeg det.? Lenke til kommentar
Eyvind Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 http://www2.abit.com.tw/page/no/download/d...PE=Socket%20478 Det er BIOSene til ditt hk. Du laster ned den nyeste. På toppen, rett under DOWNLOADS, er det en link til how to guide og det programmet du må bruke for å kunne flashe BIOS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå