Gå til innhold

GTA4 nettside åpnet!


Anbefalte innlegg

De har ikke noen screenshots eller News sider enda nei. De har bare reservert plass på webserveren sin og har det som en sånn "Coming soon" side.

 

Først på konsoll der dei tener pengar, så på PC der det blir piratkopiert, heilt forståeleg.

 

HAHA! Tror du ikke folk piratkopierer konsollspill også eller (hørt om modchip)? Tror nok ikke dette er grunnen. Grunnen er nok at Rockstar får lukrative dealer med Sony (og nå Microsoft).

6099281[/snapback]

 

Piratkopiering er mye mer omfattende på pc enn det er på f.eks PS2.

på PC er det lekende lett, mens det er ikke alle som har PS2 som kjenner noen som kan lodde på en modchip. pæng koster det og.

6104361[/snapback]

 

Er det ikke sånn at man slipper å chippe de nye ps2ene da? De nye, tynne. :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Jeg spretter elegant til trådens emne, og må si jeg gleder meg stor til GTA4.

Dette blir vel da en oppfølger til GTA3, da både Vice City og San Andreas nesten har vært 80- og 90-talls-utgaver av GTA3.

 

Gleder meg til vi får å se de første skjermbildene :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

October 2007. Innen den tid er vel DX10 tildels godt etablert, så grafikkmessig vil jeg tro vi vil få noe veldig fint i forhold til forgjengerene GTA3 og San Andreas :wee:

 

Edit: Ikke at GTA3 eller SA hadde dårlig grafikk i sin tid. Men i retrospektiv tenkte jeg da.

Endret av skag1
Lenke til kommentar
"G80" og "R600" vil parkere alle konsollene når det gjelder grafikk når de kommer.

6243940[/snapback]

 

Det er ikke sikkert. En PC må være utrolig mye bedre utstyrt enn en konsoll for å prestere mer. Bare se hvor bra Xbox presterte med sitt Geforce 3 kort. Fable f.eks var jo ett perlespill med fantastisk grafikk. Hadde ikke vært i nærheten av å fått samme grafikken på en PC med Geforce 3. Er forskjellige arkitekturer og konsollene er beregnet for "Gaming" mens en PC har hundrevis av andre ting å håndtere også.

Lenke til kommentar
Piratkopiering er mye mer omfattende på pc enn det er på f.eks PS2.

på PC er det lekende lett, mens det er ikke alle som har PS2 som kjenner noen som kan lodde på en modchip. pæng koster det og.

6104361[/snapback]

 

helt enig, syns det var smart. Den negative siden er at jeg hater konsoll. :no:

Lenke til kommentar

Apropos grafikk i GTA IV;

 

Det viste seg at Rockstar testet en ny grafikkmotor, RAGE (Rockstar Advanced Game Engine), på Xbox360-spillet Rockstar Games Presents Table Tennis for så å annonsere at det er grafikkmotoren de kommer til å bruke i GTA IV.

 

Les.

Bilder og videoer av Table Tennis her.

 

De ser i hvert fall utrolig pent ut. Jeg gleder meg utrolig til første screens!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Tøfft. Det var liksom X360 logo der også. Istedet for kun PS logo som det pleier å være.

Kan være Rockstar har tatt til vett å ikke lager det PS eksklusivt.

6074239[/snapback]

PS3 kommer snart ut....da kommer vel logoen til den også der.

 

Uff gruer meg til det kommer ut, jeg må sikkert bare kjøpte for å prøve. Så må jeg runne det. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...