Gå til innhold

GTA4 nettside åpnet!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tøfft. Det var liksom X360 logo der også. Istedet for kun PS logo som det pleier å være.

Kan være Rockstar har tatt til vett å ikke lager det PS eksklusivt.

6074239[/snapback]

 

Kun ? Du vet at alle GTA spillene til PS2 finnes på XBox også ?

 

Og GTA4 kommer til 360 ja.

Lenke til kommentar

De har ikke noen screenshots eller News sider enda nei. De har bare reservert plass på webserveren sin og har det som en sånn "Coming soon" side.

 

Først på konsoll der dei tener pengar, så på PC der det blir piratkopiert, heilt forståeleg.

 

HAHA! Tror du ikke folk piratkopierer konsollspill også eller (hørt om modchip)? Tror nok ikke dette er grunnen. Grunnen er nok at Rockstar får lukrative dealer med Sony (og nå Microsoft).

Lenke til kommentar

"preorder now to avoid disapointment"- hahaha :)

 

flirte godt over den selvtilliten de må ha hatt da de skrev det.

gleder meg som en liten unge som får vite at julaften først kommer om mange måneder.

 

 

edit: jeg har bursdag den 28 oktober. jippi

Endret av _Evolution_
Lenke til kommentar
Å herregud jeg gleder meg til det! Kjenner det kiler i hele kroppen her! :D

6073550[/snapback]

 

Rockstar hadde jo planlagt spillet eksklusivt til PS i starten denne gangen også da, men så vertet Microsoft opp med en sikkert fin penngesum for å få vere med på morroa ;D

Lenke til kommentar
De har ikke noen screenshots eller News sider enda nei. De har bare reservert plass på webserveren sin og har det som en sånn "Coming soon" side.

 

Først på konsoll der dei tener pengar, så på PC der det blir piratkopiert, heilt forståeleg.

 

HAHA! Tror du ikke folk piratkopierer konsollspill også eller (hørt om modchip)? Tror nok ikke dette er grunnen. Grunnen er nok at Rockstar får lukrative dealer med Sony (og nå Microsoft).

6099281[/snapback]

 

Piratkopiering er mye mer omfattende på pc enn det er på f.eks PS2.

på PC er det lekende lett, mens det er ikke alle som har PS2 som kjenner noen som kan lodde på en modchip. pæng koster det og.

Endret av O.J
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...