joskor Skrevet 8. desember 2001 Del Skrevet 8. desember 2001 Hei! Bestilte POVGF2TI fra http://www.databutiken.com, installerte det på mitt EPOX 8k7a+ hovedkort og Viewsonic P810 21" skjerm. Startet maskinen og intet signal til skjermen. Forbannet sendte jeg kortet tilbake til datorbutiken og fikk kortet i retur med melding om at kortet var feilfritt og testet på et ASUS A7M266. Installerte igjen kortet, men samme feil, ikke et signal til skjermen. Testet kortet på et ABIT KG7-Lite og samme problem. Alt fungerer normalt når jeg bruker mitt gamle skjermkort, et Point of View GF2 PRO. Har datorbutiken virkelig testet kortet, eller er det noe de bare sier? Kan noen hjelpe meg med hvordan jeg kan få kortet til å fungere? mvh Joskor Lenke til kommentar
Anubis Skrevet 8. desember 2001 Del Skrevet 8. desember 2001 Har du testa det nye skjermkortet ditt i en annen maskin da? Lenke til kommentar
joskor Skrevet 8. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2001 Hei! Kom nettopp hjem fra en kamerat og testet kortet på hans gamle Dell maskin...og det fungerte!! Aner ikke hva som er feil? Kan det være noe med min skjerm? På mitt EPOX hovedkort får jeg feilmelding 26 under oppstart på hovedkortets "digitale meldingsviser". Håper på hjelp. mvh Joskor Lenke til kommentar
Anubis Skrevet 8. desember 2001 Del Skrevet 8. desember 2001 Hadde det samme problemet med mitt gamle msi k7t pro 2a. Der fikk jeg bare "no signal input" på skjermen hvis jeg brukte et agp kort. Funka fint med PCI kort da men. Alle agp korta jeg testa, gikk i stykker da. hirr..! Har sendt møkka til Komplett nuh. Får se hva som skjer. Prøv å oppdater biosen på hovedkortet ditt. Det kan hjelpe. Lenke til kommentar
joskor Skrevet 8. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2001 Hei! Takk for svar! Ja, har forsøkt å oppdatere bios, men ingen forskjell. Har hatt så mange problemer med mitt Epox kort at jeg aldri kommer til å kjøpe det merket igjen. Mvh Joskor Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 8. desember 2001 Del Skrevet 8. desember 2001 Kan det være at du har brukt pci kort før og ikke forandret biosen etter at du har byttet kort? se i biosen om du har stilit inn slik at den leter etter agp kort også.. Kan være så enkelt. ellers så kan en biosoppdatering hjelpe mot det meste. Lenke til kommentar
joskor Skrevet 8. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2001 Hei! Har aldri brukt PCI kort, og bios er både oppgradert og stilt inn på AGP. Begynner å bli helvetes frustrert!! Joskor Lenke til kommentar
house Skrevet 8. desember 2001 Del Skrevet 8. desember 2001 noen gang tenkt på at AGP porten kan ha blir føkka på en eller annen måte ? Lenke til kommentar
joskor Skrevet 9. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2001 Hei! Tror AGP porten skal fungere som den skal, siden andre AGP grafikk kort fungerer (POV GF2 Pro) mvh Joskor Lenke til kommentar
magfa Skrevet 9. desember 2001 Del Skrevet 9. desember 2001 hei, har du oc maskinen din? om så prøv å klokke ned. Lenke til kommentar
joskor Skrevet 9. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2001 Hei! Maskinen er ikke overklokket, kjører med en Athlon XP1600+ prosessor og 512 mb Apacer DDR minne. Joskor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå