Muggern Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) Heysann Fikk pcen jeg har bestillt fra SHG.no idag, lurer på en smal sak. Har et Thermal Take tsunami kabinett, De ledningene som kommer fra "front" som har med lyd å gjøre, står det ikke det samme som det står i .. "bruksanvisningen" på hovedkortet. De ledningene jeg får fra kabinettet (1pins) MIC-IN | MIC VCC | Ground | Return L | Return R | Ear L | Ear R I boka som følger med hovedkortet står det Front Panel Audio Header GND | Presence # | MIC_RET | OUT_RET| OUT2_L | J_sense | OUT2_R | MIC2_R | MIC2_L Jeg får det da ikke til å stemme, siden jeg da har 7 pins å plassere, mens i boka er det 9... http://www.asrock.com/product/939SLI32-eSATA2.htm Hjemmesiden til det kortet EDIT: På TT kabinettet er det også en artig funksjon som viser når en tar av dekselet, på pin'n står det MICRO SW Har ikke funnet en plass å putte den på hovedkortet. Har lest manualen, mener det ikke står der eller. Noen som har peiling? Er Veldig takknemmelig for svar, og viss det ikke er nokk info, ikke nøl med å spørr. Muggern Endret 9. mai 2006 av Muggern Lenke til kommentar
Muggern Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2006 *bump* Har lett rundt å forsatt ikke funnet noen løsning. Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Muggern Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2006 Ingen som har peiling? kunne ha sett litt rundt om? Jeg finner ikke noe.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå