Gå til innhold

Trenger driver til lydkort

Anbefalte innlegg

Jeg har slettet driveren til lydkortet mitt.

Jeg har ikke cd til å instalere på nytt igjen. Jeg kan ikke rulle tilbake driver

Jeg kan heller ikke instalere driver på nytt ved å trykke på Instaler driver på nytt knapen.

Jeg har masse informasjon om kortet men ikke noe driver

Lydkortet:

ITE

IT8712F-A

0327-6XS

MGQPP2

© AmMega 87-96

Endret av HaGbErT
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du prøvd å la Oppdateringsveiviseren sjekke opp mot internett etter driver der?

JA det gikk ikke, fant ingenting

Du kan prøve å rulle driveren tilbake...

Gikk ikke det heller

Ellers så ligger nok driveren på Driver cdèn som fulgte med. Ikke?

fikk ikke med noe cd! Sikker!

Hvilket Hovedkort/laptop har du?

Hvordan og hva er det?

Ciao

Lenke til kommentar

Sorry, du virker ikke spesielt dreven i faget akkurat... da annbefaler jeg at du ringer leverandøren av maskinen og ber om å få vite hvor du kan laste ned lyd-driverene eller evt. få disse tilsendt på en cd/diskett.

Det er den minst krevende løsningen om du ikke har så mye peil på data.

Men fungerte det ikke å rullere tilbak driver? (du ser knapen for det på et av de screenshotsene du sendt oss).

-Stigma

Lenke til kommentar
Sorry, du virker ikke spesielt dreven i faget akkurat... da annbefaler jeg at du ringer leverandøren av maskinen og ber om å få vite hvor du kan laste ned lyd-driverene eller evt. få disse tilsendt på en cd/diskett.

Det er den minst krevende løsningen om du ikke har så mye peil på data.

Men fungerte det ikke å rullere tilbak driver? (du ser knapen for det på et av de screenshotsene du sendt oss).

-Stigma

6075103[/snapback]

Rulle tilbake går ikke har prøvd.

Kan ringe Fujitsu Siemens og spørre. Men da vil de spørre hva det heter og sånt sikkert.

JEg vet bare at det var soundmax!

JEg vet ikke hva lydkortet mitt heter. Hvor står det?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

ITE-chipen er nok ikke lyd-chip. Hvis du har fulgt lydutgangen fremme på pc-en og kommet til denne chipen, er det nok fordi den videresender signal fra lydkortet til i/o panelet.

Men nok snikksnakk. Det du må gjøre er:

Du går på Fujitsu-siemens hjemmesider, på nedlasting, velger din pc-modell, velger audio, laster ned driver.

Lykke til

Lenke til kommentar
ITE-chipen er nok ikke lyd-chip. Hvis du har fulgt lydutgangen fremme på pc-en og kommet til denne chipen, er det nok fordi den videresender signal fra lydkortet til i/o panelet.

Men nok snikksnakk. Det du må gjøre er:

Du går på Fujitsu-siemens hjemmesider, på nedlasting, velger din pc-modell, velger audio, laster ned driver.

Lykke til

6217380[/snapback]

Ja gjorde det, så innstalerte jeg den. Så sto det at alt var i orden.

Men fortsatt ingen lyd, jeg restarta og fortsatt ingen lyd, så jeg avinstalerte den igjen for å prøve en annen driver. Men når jeg avinstalerte driveren forsvant alt(lydkortet) fra enhestbehandling. Og siden har jeg ikke sett noe til'n

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...