Loomy Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 Ser ut til at det blir noen kroner til netcom.. Er nede i 80 kroner nå etter noen samtaler og noen påmeldinger til ymse mobiltjenester. Satser på å sende en shitload SMSer i morgen, samt WAPing på bussen Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Ring med sånn lurofongreie til folk å ha det morsomt! Aldri prøvd selv, så veit ikke om det funker så bra da.. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Det funker veldig dårlig på meg, siden jeg holder meg oppdatert ved å sjekke innholdet i nye når jeg ser de Det var jeg som lo når noen ringte til meg. Og et tips til billigere, og like god moro; på Inpoc er det smakebiter på lurofonen, som man kan spille av. Bruk hustelefonen om du har skjult nummer, og spill av gjennom den. Krever såklart at du har en telefon med høyttaler for maks uttelling, og at dere kan være stille. (unødvendig innlegg i forhold til tema, vet) Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Noen har prøvd det på meg også, er skjitmorsomt. Skjønte med engang det var lurofon når det minna om "grisegutt" greia som jeg leste for et halvt år siden Lenke til kommentar
veos Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Send meg en grisemelding da, vel! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå