Loomy Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Har fått meg ny mobil og abonnementleverandør. Tingen er den at jeg har 100 kroner på kontantkortet som jeg "må" bruke opp før torsdag kl 21:10 da nummeret mitt offisielt blir overført fra Netcom til Tele2 Nå trenger jeg altså tips til hvordan jeg kan bruke disse 100 kontantkort-kronene på noe nogenlunde fornuftig. PS! Nedlasting av ringetoner, spill og denslags vissvass er for det første ikke fornuftig, og for det andre ikke noe jeg kan få glede av etter at den nye mob'en tas i bruk Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Sette inn på payex-konto, betale 25 kr i gebyr, og dermed får 75 kr overført på konto? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Det går kanskje ikke. Trekkes tilbake. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) http://telenormobil.no/mobilhandel.do Sjekk der. Liste over tjenester... Endret 9. mai 2006 av The_Fire Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Eller send nokre SMS. Går jævlig fort før 100 kroner er brukt opp. Lenke til kommentar
intheass Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Ring å drøs med en venn/veninne, da går det alltid masse penger! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Send masse sms til oss på forumet. Alle gi nummeret deres! Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Send masse TLF meldinger til 1881 og finn nummerne til mange snasne kjendiser var en kamerat som fant nummeret til Jenny Jensen en gang på den måten, men hun er jo forferdelig lite snasen. Lenke til kommentar
valentino Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Ring bestemor.. du har sikkert ikke pratet med henne på en stund. Alternativt kan du ringe en god venn. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 http://telenormobil.no/mobilhandel.do Sjekk der. Liste over tjenester... Dette hadde potensiale, men såvidt jeg forstod var det bare betaling med Visa via mobiltelefonen - eventuelt overføring av penger til "mobilkonto" for deretter å bruke dem. Ikke helt det jeg var ute etter Kjøp kinobiletter How? På wap.filmweb.no fikk jeg bare "Vi selger for tiden ikke billetter i Bergen." :\ Eller send nokre SMS. Går jævlig fort før 100 kroner er brukt opp. For hundre kroner får jeg sendt 150 SMS. Det er ca. det antallet SMS jeg sender i løpet av et halvt år Send masse TLF meldinger til 1881 og finn nummerne til mange snasne kjendiser var en kamerat som fant nummeret til Jenny Jensen en gang på den måten, men hun er jo forferdelig lite snasen. Det kunne jo vært artig. Kunne vært kjekt å ha nummeret til diverse digge kjendis-babes (Jenny Jensen not included ) Ring bestemor.. du har sikkert ikke pratet med henne på en stund. Alternativt kan du ringe en god venn. Har verken bestemor eller venner, så den går nok i vasken Takk for alle tips! Har lest litt på netcom sine sider og der står det at man kan få tilbakebetalt pengene på kontantkortet dersom man får et "timeout" på abonnementet (du har f.eks ikke fyllt på kortet på 12 mnd) - burde vel være mulig fikse noe lignende når man bytter leverandør..? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Takk for alle tips! Har lest litt på netcom sine sider og der står det at man kan få tilbakebetalt pengene på kontantkortet dersom man får et "timeout" på abonnementet (du har f.eks ikke fyllt på kortet på 12 mnd) - burde vel være mulig fikse noe lignende når man bytter leverandør..? 6073789[/snapback] Vet ikke. Tror egentlig ikke det, siden du skal bytte leverandør. Test denne saken: http://www.inpoc.no/products/pc/dobbeltgjengern.vsp Lurer litt på hvordan det funker Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Telenor kan ihvertfall betale ut det som står på kontantkort hvis du skifter til abonnement eller avslutter. (Dog lønnte ikke det seg, fordi de gangen vi brukte det, kjøpte vi de 1000 for 500 kr-kortene, og skulle du ha utbetalt ville de bare utbetale hva du faktisk hadde betalt. Merkelig gitt. Men om det skulle overføres et annet kontantkort gikk det fint. Du har ingen kontantkort-venner da? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Er det mulig å overtrekke et kontantkort? I så fall har Røde Kors flere gode saker til drøye hundrelappen. Ring 820 44 001 og gi 175,- til ofrene etter jordskjelvkatastrofen i Sør-Asia. Fjorårets julekampanje "En porsjon håp" støtter du med samme sum ved å ringe 820 44 000 og gi gatebarna i Nordvest-Russland et suppekjøkken med en porsjon mat og et sted å være. Dersom det ikke går an å overtrekke kontantkortet (til tross for at du aldri kommer til å fylle på det igjen) støtter du Norsk Folkehjelps generelle arbeid med nøyaktig en Flagstad om du ringer givertelefonen 820 43 088. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 Har vurdert å gi det til noe ala Norsk Folkehjelp ja. Heller de enn Netcom. Har akkurat 100,78 kroner på kortet nå, så det kunne funket Lenke til kommentar
Erren Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Kjøp noen kule spill til kompisene dine. Eller, som allerede foreslått, veldedighet Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Telenor kan ihvertfall betale ut det som står på kontantkort hvis du skifter til abonnement eller avslutter. (Dog lønnte ikke det seg, fordi de gangen vi brukte det, kjøpte vi de 1000 for 500 kr-kortene, og skulle du ha utbetalt ville de bare utbetale hva du faktisk hadde betalt. Merkelig gitt. Men om det skulle overføres et annet kontantkort gikk det fint. Du har ingen kontantkort-venner da? 6074128[/snapback] Det sto faktisk i vilkårene til "betal 500, få 1000"-tilbudet deres. Ellers hadde det lønt seg grovt Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Altså, det er temmelig opplagt, og jeg nærer intet hat til Telenor for det. Familien har et kontantkort-abonnement knyttet opp mot hustelefonnummeret fast, slik at alle samtaler til hovednummeret hjemme også ringer på den mobilen, og det skader ikke at det er litt penger på den. Dessuten er det kjekt når Jocke ringer betalingstjenester - at det da ikke havner på noen regning. Og nei, betalingstjenestene er greie nok de, sånn bortsett fra at pappa neppe liker "kr 25 til finn", kr 100 for ditt og datt. Synes det er kjekt å ha et sånt kontantkort liggende jeg. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Viss du ikke har lagt innpå pengene, kan du jo bare selle kortet.. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Viss du ikke har lagt innpå pengene, kan du jo bare selle kortet.. 6076420[/snapback] om han ikke hadde fyllt på kontoen hadde han jo ikke mistet de da han bytter abb da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå