Torjus Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Noen som greier å finne på noe kult å gjøre med dette bildet? Tatt med mobilkameraet på W800i, ganske fantastisk? Bare endret på lys forholdet. Orgianl bildet med endret lys: Etter noen minutter med dilling og testing: Ble litt fornøyd, men har lyst på flere idér og kreative innslag Lenke til kommentar
enl Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Slett ikke et dumt bilde. Endringene du har gjort får bildet til å virke svært så gammeldags og nostalgisk. Komposisjonen i bildet er også svært god, og motivet får tankene til å vandre Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 Slett ikke et dumt bilde. Endringene du har gjort får bildet til å virke svært så gammeldags og nostalgisk. Komposisjonen i bildet er også svært god, og motivet får tankene til å vandre 6072653[/snapback] Hehe, takk. Vil gjerne få kritikk på bildet + få andre kreative løsninger på å få bildet til å se mystisk/kult ut Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Vel dette er mitt lille resultat etter å ha voldtatt bilde ditt jeg skulle egentlig bare prøve noe som ikke virket slik jeg ville. så jeg la på en del annen dritteffekter Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) Vel dette er mitt lille resultat etter å ha voldtatt bilde ditt Endret 9. mai 2006 av Bromlexl Lenke til kommentar
ErlendTheBackflip Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Den var fin Bromlexl Lenke til kommentar
riktig Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 (endret) Jeg syns motivet passer til en "1947-versjon". Edit: En dårlig scannet versjon, som sådan. Endret 14. mai 2006 av SirMaximus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå