Moff Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Ikke glemm å feste et stearinlys på toppen da ^^ Murray fra monkey island Har ikke leger skjeletter inne på kontorene sine ? Napp av skallen neste gang du er hos doktoren. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Hvem vil ha det på rommet... ? Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 En venn av meg stakk av med hodet til skjelletet som står i Naturfag rommet, prøv det du Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Jeg vil ikke ha gothere på rommet Makan til folk, de og emoer.. Går vel nesten under det samme. Skal bare pynte opp litt Skap-emo! Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2006 Jeg vil ikke ha gothere på rommet Makan til folk, de og emoer.. Går vel nesten under det samme. Skal bare pynte opp litt Skap-emo! 6083428[/snapback] Stfu kvinneprinsen Lenke til kommentar
reverto Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Ingenting trekker damer bedre enn hodeskaller på gutterommet... 6072741[/snapback] Tipper det fungerer så det holder blant ikke-konformistene. (les; goth) 6076486[/snapback] Noen som har sett south park episoden der Stan blir en Gother 6077996[/snapback] Yess. Var fra den episoden jeg ble klar over ordet. Men på den tiden den episoden kom ut, så var ikke konformist lagt til ordbok.no. Ser det har blitt det nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå