McBitch Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Noen som vet hvor jeg kan få tak i hodeskaller? Trenger ikke nødvendigvis være ekte Noen nettbutikker eller noe. Må pynte opp rommet litt. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 det blir jo et fint rom.. jeg vet hvor man får tak i plakater med nakne damer og biler da, du er sikker på at det ikke er det du skal ha? hehe... bare tuller med deg, prøv i en rekvisitta sjappe, eller kanskje en rollespill-sjappe, eller en kostyme-sjappe.. jeg tror jeg så noen forksjellige (menneske, ape, bikkje og andre skapninger av andre kaliber) i en rollespill-sjappe i france Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Ingenting trekker damer bedre enn hodeskaller på gutterommet... Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) En hodeskalle kan du skaffe på følgende måter: 1: -Ta med deg en øks ut. -Finn et uskyldig offer(ikke meg). -Hugg så hode av offeret, ikke vær redd for å bruke krefter, -Ta med deg av kappede hodet hjem. -Skjer av alt kjøtt. -Ta ut alt du måtte finne av løse deler. -Vask hodeskallen. -Tada du har en fiks ferdig hodeskalle. 2: -Ta med deg en. -Gå til nærmeste kirkegård. -Grav til du finner en hodeskalle. For å være helt ærlig vet jeg ikke. Endret 9. mai 2006 av sigurd90 Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 En hodeskalle kan du skaffe på følgende måter: 1: -Ta med deg en øks ut. -Finn et uskyldig offer(ikke meg). -Hugg så hode av offeret, ikke vær redd for å bruke krefter, -Ta med deg av kappede hodet hjem. -Skjer av alt kjøtt. -Ta ut alt du måtte finne av løse deler. -Vask hodeskallen. -Tada du har en fiks ferdig hodeskalle. 2: -Ta med deg en. -Gå til nærmeste kirkegård. -Grav til du finner en hodeskalle. For å være helt erlig vet jeg ikke. 6072800[/snapback] Skrivefeil!! erlig skal være ærlig *pirke* Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 En hodeskalle kan du skaffe på følgende måter: 1: -Ta med deg en øks ut. -Finn et uskyldig offer(ikke meg). -Hugg så hode av offeret, ikke vær redd for å bruke krefter, -Ta med deg av kappede hodet hjem. -Skjer av alt kjøtt. -Ta ut alt du måtte finne av løse deler. -Vask hodeskallen. -Tada du har en fiks ferdig hodeskalle. 2: -Ta med deg en. -Gå til nærmeste kirkegård. -Grav til du finner en hodeskalle. For å være helt ærlig vet jeg ikke. 6072800[/snapback] Skrivefeil!! erlig skal være ærlig *pirke* 6072829[/snapback] Tada! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Skrivefeil!! erlig skal være ærlig *pirke* 6072829[/snapback] Please die. Hodeskaller får du tak i på auksjoner og butikker som selger gamle rariteter. Evt sjekk ut denne siden: Ebay.com -> Skeleton Skull Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Hehe.. jeg vet om en kar som har et litt kult gutterom... han har gamle sabler og revolvere (gammel og ubrukelig) hengende på veggen, svart tapet, store stearinlyskubber over alt, en svært gammel hodeskall som nesten har blitt svart med et stearinlys planta i toppen på bordet sitt. Koselig kar faktisk. Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 På Votiv også, men den var litt stygg litt for masse pynt syest jeg. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) Flere norske legestudenter i østblokklandene skal visstnok ha fått tak i hodeskaller der nede, men for en stund siden ble dette oppdaget. Skal visstnok ha vært tradisjon i årevis å ha med seg hodeskalle hjem. Endret 9. mai 2006 av GolfBag Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Flere norske legestudenter i østblokklandene skal visstnok ha fått tak i hodeskaller der nede, men for en stund siden ble dette oppdaget. Skal visstnok ha vært tradisjon i årevis å ha med seg hodeskalle hjem. 6073726[/snapback] Men det er jo helt sjukt! Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 (endret) Flere norske legestudenter i østblokklandene skal visstnok ha fått tak i hodeskaller der nede, men for en stund siden ble dette oppdaget. Skal visstnok ha vært tradisjon i årevis å ha med seg hodeskalle hjem. 6073726[/snapback] Hmm, ikke dumt. Blir for teit med plasthodeskalle.. Takker for svar! Endret 10. mai 2006 av stakan Lenke til kommentar
reverto Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Ingenting trekker damer bedre enn hodeskaller på gutterommet... 6072741[/snapback] Tipper det fungerer så det holder blant ikke-konformistene. (les; goth) Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Ingenting trekker damer bedre enn hodeskaller på gutterommet... 6072741[/snapback] Tipper det fungerer så det holder blant ikke-konformistene. (les; goth) 6076486[/snapback] Hva er en konformist? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 (endret) [quote Hva er en konformist? ~is't m1 person som viser konformisme i sin livsførsel Endret 10. mai 2006 av zeph Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Ingenting trekker damer bedre enn hodeskaller på gutterommet... 6072741[/snapback] Tipper det fungerer så det holder blant ikke-konformistene. (les; goth) 6076486[/snapback] Noen som har sett south park episoden der Stan blir en Gother Lenke til kommentar
ThePatriot Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Haha! Konge med hode skalle på rommet sitt da.. [ironi] Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 TIPS: Man må jo bruke kaustisk soda for og rense kjøttet av hodeskallen. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 Ingenting trekker damer bedre enn hodeskaller på gutterommet... 6072741[/snapback] Tipper det fungerer så det holder blant ikke-konformistene. (les; goth) 6076486[/snapback] Jeg vil ikke ha gothere på rommet Makan til folk, de og emoer.. Går vel nesten under det samme. Skal bare pynte opp litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå