Erren Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Hey, i valgfag på skolen lager vi vår egen drømmebolig, og etter noen ukers jobbing har vi fått ferdig en stilig modell. Selvsagt la gruppa oppgaven om å skrive beskrivelsen av huset på meg, og den skal selvsagt leveres i morra. Da jeg spurte om hva huset skulle hete fikk jeg beskjed om at jeg "bare kunne finne på noe kult", og det var jaggu enkelt.. Derfor spør jeg den mest geniale forsamlingen folk jeg kommer på, nemlig dere Har desverre ingen bilder av huset tilgjengelig, men den ser ut som en ball som står oppå en sokkel som står oppå en halv ball :!: Om det er stor etterspørsel kan jeg lage en paint-tegning. Vil helst ha nogenlunde seriøse bidrag, men det er vel litt mye å be om :!: Er voksne som skal bedømme huset og sånn(OBOS-folk, faktisk), så det er ikke sikkert de skjønner all mulig forum-humor :!: Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Ballhouse Blitz (Første som falt meg inn) Men jeg vil gjerne vite hva det egentlig er i huset, har det noe tema bortsett fra baller? Funksjon? Lenke til kommentar
Erren Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 Huset skal brukes som vanlig boligblokk kombinert med hotell. Det har ikke noe eget tema, men det skal jo være grensesprengende og futuristisk. Morsomt navn, btw, jeg digga det! :!: Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 House of the Rising Sun? Eneste som fallt meg inn... Passer perfekt hvis den øverste ballen er gul/oransje..... Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Tranquility 123414234fjortentgn Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 "Stussligstuggua"... Neira, er ikke godt å si. Du har ikke et bilde av prosjektet da? Lenke til kommentar
Erren Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 Fordi de andre gruppene ikke ble ferdige med bygningene sine, har fristen blitt utsatt med to uker.. -.- Derfor er det plenty av tid til navngivning, og siden jeg ser det er ønsket lager jeg en kjapp illustrasjon snart Lenke til kommentar
lobster Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 (endret) Unraveling, Movableness, Ecopose, Panson, Rized ... orker ikke finne på flere.. Endret 10. mai 2006 av lobster Lenke til kommentar
visningsnavn2 Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 hmm, Playboyus Mansionus kan ikke komme på noe jeg heller Lenke til kommentar
Erren Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 Hahaha, iHome må være beste til nå :!: iHome 1337 eller noe =P Her er en skallmodell av huset, det har selvfølgelig vegger og møbler og slikt :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå